نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی:

آگاهی جهانی در تمام دنیا به وقوع پیوسته است

آیت‌الله عبادی گفت: امروز این آگاهی جهانی به وقوع پیوسته است و مردم کشور‌های اروپایی و آمریکا برای اعتراض به جنایات غربی‌ها به میدان آمدند.
کد خبر: ۶۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷ - 18September 2024

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور در دیدار با نیرو‌های مسلح مستقر در استان در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار‌داشت: مقاومت در مقابل کفر جهانی از جهت هدف میانی و نهایی بسیار ارزشمند و حرکتی برای نجات نوع بشر و زمینه‌ساز تحقق امر الهی است.

وی افزود: امروز ماهیت دیکته غربی برای دنیا حتی برای مردم خودشان واضح شده است در حالی که اول انقلاب فقط خواص می‌توانستند تحلیل کنند.

آیت‌الله عبادی با تاکید بر اینکه بشر باید مصمم‌تر از گذشته شَر مستکبران جهانی را کوتاه کند، ادامه داد: امروز این آگاهی جهانی به وقوع پیوسته است و مردم کشور‌های اروپایی و آمریکا برای اعتراض به جنایات غربی‌ها به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در جنگ احزابی قرار گرفتیم که تمام کفر و تمام دین با هم درگیر هستند، بیان کرد: این افتخار بزرگ برای نیرو‌های مسلح نظام مقدس و هسته‌های مقاومت در منطقه و همچنین صاحبان انگیزه از قشر‌های مختلف در کشور‌های اروپایی و امریکا است که با وجود اینکه دستگیر و شکنجه می‌شوند، اما مقاومت می‌کنند.

امام جمعه بیرجند از مسئله اربعین به عنوان یک سمبل عدالت جهانی یاد کرد و افزود: امروز در پیچ تاریخی هستیم که اگر از ناحیه ما کوتاهی سر نزند خداوند متعال این زمینه را فراهم کرده است و امیدواریم نسل‌های آینده از شَر این غول‌های بیابانی فرهنگ درندگی و ویرانگری غرب نجات پیدا کند.

وی با اشاره به ادعای دروغین غرب در خصوص دموکراسی، متذکر شد: لیبرال دموکراسی غربی‌ها همین است که در میدان و صحنه عملی رژیم غاصب اسرائیل در غزه با کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان نشان داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها