در آستانه هفته دفاع مقدس:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان با استاندار دیدار کرد

سرهنگ «مهدوی فرد» مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان با استاندارکرمان در خصوص برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۶۹۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ - 18September 2024

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان با استاندار دیدار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان با «محمدمهدی فداکار » استاندارکرمان در خصوص برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهدوی فرد در رابطه با برگزاری  آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس که به صورت ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در روز چهارم مهر ماه در گلزار شهدا برگزار می شود گزارشی را ارائه داد.

در این جلسه استاندار کرمان از برگزاری هرچه باشکوه این مراسم تاکید کرد و گفت: امیدواریم در برگزاری این مراسم مهم کاستی به وجود نیاید.

فداکار با اشاره به اینکه به تمامی  ادارات و سازمان‌ها  ابلاغ  شده است، که در هفته دفاع مقدس مراسمات مناسب این هفته را در دستور کار خود داشته باشند.

همچنین در این دیدار هر دو طرف بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  و نیز تعامل حداکثری در جهت حفظ و نشر آثار و ارزش های منحصر به فرد استان کرمان در دوران انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس  و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها