مراسم پرفيض دعای ندبه لامرد با پخش از شبكه سراسری برگزار شد

مراسم پرفيض دعای ندبه مردم ديندار، مومن و ولایی لامرد به همت هیات رزمندگان اسلام این شهرستان با پخش زنده از شبکه سراسری از محل مصلای الغدیر اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱ - 20September 2024

مراسم پرفيض دعای ندبه لامرد با پخش از شبكه سراسری برگزار شدگروه استان‌های دفاع‌پرس - محمود صابری‌زاده؛ به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، اجتماع پرشور مردم انقلابی و دیندار شهرستان لامرد در مراسم پرفيض دعای ندبه که به صورت زنده از شبكه اول سيما پخش شد  امروزحس و حال و شوری خاص به لامرد بخشيد.

این مراسم معنوی از ساعت پنج صبح امروز و هم زمان با اقامه نماز صبح با قرائت دعای عهد آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری آغاز و با قرائت دعا توسط حاج‌رضا نبوی و زمزمه كردن دسته جمعی مردان و زنان شهرستان جنوبی فارس پایان يافت.

عاشقان ظهور يگانه منجی عالم بشريت هنگام رسيدن به اين بند از دعا «اين الطالب بدم المقتول بكربلاء؟» اشك در چشمانشان حلقه بست و با صفای باطن خواستار فرج امام زمان (عج) شدند.

حضور كودكان با سربند يا مهدي (عج) و شركت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران و تزيين مصلا با عكس و تمثال شهدای گلگون‌كفن زينت بخش آيين بود.

همچنین در این آئین معنوی جمعیت حاضر با سر دادن این‌ابیات که «ای ندبه‌خوانان دست توسل بالا بگیرید، عیدی خود را از حیدر و زهرا بگیرید» و همچنین با در دست داشتن و تکان دادن گل‌های لاله در میلاد پیامبر مهربانی شادی کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم پر فيض دعای ندبه با همكاری هيات رزمندگان اسلام، صدا و سيمای جمهور اسلامی و ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان لامرد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار