امام جمعه موقت شهرستان کازرون:

هشت سال دفاع مقدس جنگ علیه ارزش‌ها و اعتقادات ایران اسلامی بود

حجت الاسلام والمسلمین «شريفی» با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: هدف ما از هشت سال دفاع مقدس دفاع از اعتقادات و ارزشها و هدف دشمنان ما مقابله با ارزش‌ها و اعتقادات ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۶۹۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 20September 2024

هشت سال دفاع مقدس جنگ علیه ارزش‌ها و اعتقادات ایران اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کازرون، حجت الاسلام و المسلمین «سجاد شريفی» امام جمعه موقت شهرستان کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق موسس مذهب جعفری اظهار داشت: حقیقت اسلام در وجود امام صادق (ع) تجلی پیدا می کند و رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار اسلام و مروج این دین مبین هستند.

حجت الاسلام شریفی بیان داشت: اولین رمز موفقیت پیامبر اکرم (ص) عمل به قرآن کریم است چرا که انس با قرآن کریم و عرضه کردن خودمون با قرآن باعث رستگاری و پیروزی است.

وی افزود: توکل و اتکا به خداوند متعال و وکیل گرفتن خدا در همه امور، پل رحمانی است که بوسیله آن از همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها عبور خواهیم کرد.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون اذعان داشت: مناسبت‌های مختلف در ماه ربیع الاول وجود دارد که دو مناسبت قابل توجه آن میلاد حضرت محمد(ص) و هجرت پیامبر از مکه به مدینه شاخص است که با ساخت اولین  مسجد در اسلام بنام مسجد قوا و اقامه اولین نماز جمعه همراه شد.

وی بیان نمود: اتفاقات رخ داده انفجار پیجرها در لبنان لزوم پیشگام بودن در تکنولوژی داخلی را برای همگان مورد توجه قرار داد و  بيانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم واردات واکسن آمریکایی در حادثه پیجرها در لبنان نشان از عمق توجه و شناخت رهبری از دشمنان است.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: ملت بزرگ ایران هرگز با آمریکا برادر نخواهد شد و این به معنای حرب لم حاربکم و  جنگ جبهه مقاومت جنگ مکتب و جنگ اسلام ناب محمدی علیه همه نابرابری در برابر جهانخواران هست.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: تفکرات انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، یمن، فلسطین، بحرین غزه  صادر شده است.

وی با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنگ ما در دفاع مقدس جنگ اعتقادی و ارزش ها علیه نامردی ها در برابر دنیا بود.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران در هیچ معرکه ای گلوله اول را شلیک نکرده و تا به امروز محکم در مقابل استکبار و زورگویان ایستاده و خواهد ایستاد.

وی در انتها با اشاره به بازشدن مدارس با بیان اینکه هزینه در راه  آموزش و پرورش سرمایه گزاری برای کشور است هر مدرسه را  یک ایران کوچک دانست که با تربیت صحیح دانش آموزانی انقلابی در مدرسه تحقق پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار