امام جمعه موقت مرودشت:

دفاع مقدس شناسه هویتی دینی ملی و انقلابی ما است

حجت الاسلام «کلانتری» گفت: هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام و شناسه هویتی دینی ملی و انقلابی ما است.
کد خبر: ۶۹۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ - 20September 2024

دفاع مقدس شناسه هویتی دینی ملی و انقلابی ما استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری» امام جمعه موقت مرودشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرودشت اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ اسلام و شناسه هویتی دینی ملی وانقلابی ما است و نقش آفرینان آن برای همیشه در تاریخ و برای همه نسل‌ها کاری ستودنی کردند.

خطیب جمعه موقت مرودشت با بیان اینکه دفاع مقدس ما مردمی‌ترین دفاع و جنگ تاریخ بود که پشت سر گذاشتیم؛ بیان داشت: آبروی دنیا وآخرت ملت ایران و هرچه که داریم به برکت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم می باشد.

کلانتری با اذعان به اینکه یکی ازکشورهایی که در مقابل انقلاب اسلامی ما موضع گرفته و خوی وحشی گری رژیم غاصب اسرائیل را حمایت می کند، آمریکای جنایتکار می باشد،بیان کرد: آسایش امروز ما مدیون بدن‌های قطعه قطعه شده شهدا و جانبازان وایثارگرانی است که در طول دوران دفاع مقدس نقش آفرینی نموده وصرفا هنوز برخی از بدن های آنان پیدا نشده است و لذا ما باید از رفتار ومنش این عزیزان به سهم خود دفاع کنیم.

امام جمعه موقت مرودشت بیان کرد: نظام سلطه با همه توان خود در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی ایستاد اما ملت ایران با نیروهای مسلح مردمی چنان سیلی به استکبار زد که همچنان مات و مبهوت است.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در امن ترین نقطه جهان قرار گرفته و این در سایه رزم دلاور مردان کشور فراهم شده که با شهادت، جانبازی و ایثارگری بهترین فرزندان این مملکت به دست آمده است.

کلانتری با اشاره به پنجم مهر ۱۳۶۰ و فرمان امام راحل در عملیات ثامن الائمه و شکستن حصر آبادان این عملیات را رهگشای آزادی خرمشهر قلمداد نمود وافزود: باید در این هفته و تمام طول سال در سخن و عمل، نقش آفرینان دفاع مقدس، پیشکسوتان عرصه شهادت و خانواده های مدافعان امنیت را تکریم کرد.

سخنرانی سردار اسکندر دانشمندی فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه برتر کنکور سراسری در مرودشت از دیگر بخش های برنامه های ستاد نماز جمعه مرودشت بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شیراز ، فارس ، مرودشت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار