دبیر جامعه روحانیت شیراز:

مسوولان مساله نفوذ را جدی بگیرند

حجت الاسلام والمسلمین «طاهری» گفت: هر جنایت و خسارتی که به کشور ما و کشورهای مسلمان وارد می شود ریشه در «نفوذ» دارد و توصیه جامعه روحانیت به مسئولین این است که مسئله نفوذ را نسبت به هر زمان دیگری جدی تر بگیرند.
کد خبر: ۶۹۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ - 20September 2024

مسوولان مساله نفوذ را جدی بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «سید محی الدین طاهری» در نشست اعضای جامعه روحانیت با اشاره به اتفاقات ناگوار چند روز اخیر در لبنان و شهادت جمعی از مردم مظلوم این سرزمین توسط رژیم منحوس صهیونیستی اظهار داشت: هر جنایت و خسارتی که به کشور ما و کشورهای مسلمان وارد می شود ریشه در «نفوذ» دارد و توصیه جامعه روحانیت به مسئولین این است که مسئله نفوذ را نسبت به هر زمان دیگری جدی تر بگیرند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: اینطور نیست که نفوذ تنها در حوزه ای امنیتی و نظامی رخ دهد بلکه در همه  سطوح اتفاق می‌افتد و نیروهای امنیتی ما باید بیش از پیش حواسشان را جمع کنند و در بازگشت افراد به مراکز آموزشگاهی و دانشگاهی دقت بیشتری به خرج دهند. البته که نباید مانع بازگشت افراد توانمند وابسته به انقلاب شد بلکه به دقت بررسی شود تا خدایی ناکرده جامعه دچار آسیب‌های ناشی از نفوذ افراد وابسته به دشمن نشود.

مسئول حوزه علمیه محمودیه با اشاره به نقشه جریان ضد دین برای شیراز گفت: دشمن از پیش از انقلاب به دلیل جایگاه خاص مذهبی شیراز و وجود بقاع متبرکه فراوان به دنبال زمین زدن شهر شیراز بوده و جشن های فاجعه بار هنر در زمان طاغوت برای اثبات این ادعا کافی است که به لطف خدا و به برکت انقلاب و عنایت اهل بیت علیهم السلام طومار حکومت فاسد پهلوی برچیده شد ولی هنوز همان  جریان‌های منحط به شیراز چشم طمع دارند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار