فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد:

۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در فیروزآباد برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «صباغیان مقدم» گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه منسجم برای هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزآباد تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۶۹۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 20September 2024

۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در فیروزآباد برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «صباغیان مقدم» فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه ۲۰۰ عنوان برنامه منسجم برای هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزآباد تدارک دیده شده است، اظهار داشت: انتقال اهداف عالی انقلاب از یک نسل به نسل دیگر در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

وی اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی در قالب اعزام تیم‌های پزشکی جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، تجمع بسیجیان در مصلی نماز جمعه و اقامه نماز دشمن شکن جمعه و در نهایت گردهمایی پیشکسوتان در شب خاطره را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.

حجت الاسلام محراب الهی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد هم در ادامه این نشست با بیان این که خبرنگار، بیداری و هوشیارسازی مردم را به عهده دارد، اظهار داشت: خبرنگار، وظیفه برجسته‌سازی خوبی‌ها، راستی‌ها، صداقت‌ها و کار‌های ماندگار و در نهایت روشنگری و آگاه‌سازی افکار عمومی را عهده‌دار است.

وی افزود: درست نقل کردن یک رویداد می‌تواند راه درستی را برای آیندگان باز کند و تحلیل نادرست و دروغ، آسیب‌هایی را همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد تصریح کرد: امانت داری در طرح موضوع، صداقت در گفتار، اخلاق مداری و مستند سازی بر اساس واقعیت از شاخصه های مهم یک خبرنگار است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار