امام جمعه موقت قصرشیرین:

هفته وحدت میراث گرانبهای حضرت امام (ص) است

حجت‌الاسلام «ذوالفقاری» گفت: هفته وحدت میراث گرانبهای حضرت امام (ص) است و پس از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره و در شرایط گوناگون حافظ وحدت مسلمانان حول محور پیامبر (ص) اسلام بودند.
کد خبر: ۶۹۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ - 20September 2024

هفته وحدت میراث گرانبهای حضرت امام (ص) است  به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «داوود ذوالفقاری» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلام، اظهار داشت: بر اساس تعالیم اسلام نباید مسلمانان نسبت به رنجی که یک مسلمان در میانمار یا غزه یا هند و دیگر جاها می کشند غافل باشند چون این غفلت و بی تفاوتی خلاف تعالیم و اصول اسلامی است.

وی، همچنین با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود: این هفته وحدت فرصتی برای تقویت همگرایی مسلمانان و مقابله با دشمنان است زیرا دشمنان با تمام توان، وحدت اسلامی را نشانه گرفته اند و با تمام ابزار و وسایل خود در این راه تلاش می کنند.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز عزت و اقتدار امت اسلام اتحاد، انسجام و یکپارچگی است و همه ی مسلمانان جهان باید این مهم را فراموش نکرده و برای تقویت و تحقق آن تلاش کنند.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی گفت: از محورهای مهم برنامه‌های اجرایی کشور در برنامه‌های توسعه و اسناد تحول بنیادین، موضوع بسیار مهم آموزش و پرورش است که این سند تحول و برنامه هفتم توسعه کشور، نویدبخش تحولات بزرگی در نظام آموزشی و پرورشی کشور هستند. 

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین اضافه کرد: این برنامه، هفت ماموریت کلیدی برای دولت در نظر گرفته که هدف نهایی آن‌ها ارتقای عدالت آموزشی، تقویت مهارت‌ها و ایجاد مدرسه الگو به عنوان الگوی مطلوب برای مدارس ایرانی است،

حجت‌الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: ۱۲۰ هزار مدرسه کشور بزرگترین دارایی دولت جمهوری اسلامی ایران و هر مدرسه‌ یک ایران کوچک است و مدیر مدرسه راهبری‌ترین مدیر برای ساختن آینده هر کشور بوده از این رو نباید از مدرسه غفلت کنیم و بازگشت به مدرسه راه علاج حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بدانیم. 

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب موضوع دفاع مقدس و جلوگیری از فراموشی آن را بسیار با اهمیت می‌دانند و در واقع تقریظ‌های رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس، دلواپسی از یک فراموشی بزرگ است؛ اینکه حافظه ملی‌مان از یاد و نام قهرمانانمان خالی نشود و اسطوره‌های واقعی‌مان را برای ادامه درست مسیر، قدر بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار