امام‌جمعه دهلران:

ایمان و ولایتمداری عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

حجت الاسلام «موسوی» گفت:ایمان، ولایتمداری، تاسی به یاران سیدالشهداء (ع) و توسل به اهل البیت (ع) راز پیروزی در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۶۹۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ - 20September 2024

ایمان و ولایتمداری عامل پیروزی در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «موسوی» امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با تبریک میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق اظهارداشت: زندگی پیامبر مکرم اسلام را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد، بخش اول قبل از بعثت که یک جامعه جاهل وجود داشت و بخش دوم بعد از بعثت است که همان جامعه به یک جامعه مطیع پیامبر بدل شد که پیامبر اکرم قبل از بعثت نیز فتنه‌ها و مشکلات مردم را رفع می‌کردند.

وی افزود: پیامبر اسلام در عصر جاهلیت، شخصیتی بزرگوار، مشهور به امانتداری، پاکدامنی، صادق، امین، راستگو و جوانمرد بودند لذا بعداز بعثت، مردم به راحتی سخن پیامبر (ص) را گوش میدادند.

امام جمعه دهلران با اشاره به ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: در دفاع مقدس چهل کشور به جمهوری اسلامی ایران حمله کردند، اما با ایستادگی و جانفشانی رزمندگان مواجه شدند.

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت:در اولین روز‌های جنگ، مردم شهرستان دهلران رزمندگان اسلام را همراهی کردند و از خاک و میهن خود جانانه دفاع کردند که امروزه می‌بایست بنیاد حفظ آثار تلاش کند و این رشادت‌ها در سطح رسانه ملی بیان شود.

وی افزود: اگر مسئولین می‌خواهند بر مشکلاتی که وجود دارد پیروز شوند، از دفاع مقدس درس بگیرند، درس‌هایی مانند ایمان، خودباوری و.. که رزمندگان ما را به پیروزی رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار