برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حرم رضوی

به مناسبت میلاد پر خیر و برکت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴ - 20September 2024

برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حرم رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در روز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه‌برنامه‌های جشن و سرور به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور سخنرانان برجسته و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است.

در سالروز میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه‌برنامه‌ها شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ صبح در رواق امام خمینی (ره) آغاز و بعد از اقامه نماز ظهر، مهدی سلحشور زیارت پرفیض پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را قرائت می‌کند.

در شام میلاد نبی مکرم (ص) نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، رواق امام خمینی (ره) با اجرای برنامه‌های فرهنگی میزبان زائران و مجاوران حرم رضوی خواهد بود.

این مراسم‌ از ساعت ۱۸ با قرائت زیارت نورانی امین‌الله آغاز شده و در ادامه شعرخوانی آئینی یاسر رحمانی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم طراشد یزدی، مدیحه‌سرایی و اجراد سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار