فرمانده سپاه کرمانشاه:

کنگره شهدای کرمانشاه جلوه‌ای شورانگیز از وحدت خواهد بود

سرهنگ «یاربیگی» گفت: کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه جلوه ای شورانگیز از وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۶۹۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 20September 2024

کنگره شهدای کرمانشاه جلوه‌ای شورانگیز از وحدت خواهد بود به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «غلام‌علی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه امروز در دیدار با ماموستا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت به تشریح سجایای اخلاقی آن حضرت پرداخت و اظهار داشت: در سایه ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرهنگ معنوی تداوم خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین را در راستای وحدت‌آفرینی و اعتلای ایران عزیز معرفی کرد و بسیجیان را سربازان این عرصه نامید.

وی ادامه داد: از دوران انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس شاهد حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان بودیم و شهدای زیادی را در کنار هم تقدیم اسلام عزیز کردیم.

یاربیگی با اشاره به رویداد ملی آتی در کرمانشاه افزود: کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه جلوه ای شورانگیز از وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

پیامبر رحمت (ص) نقطه وحدت امت اسلامی است

ماموستا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه نیز در این دیدار صمیمانه پیامبر رحمت (ص) را نقطه وحدت امت اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم ایران الگوی بی‌بدیلی برای وحدت امت اسلامی و مسلمانان جهان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار