امام جمعه شهرستان دره شهر:

عزت، افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس است

حجت الاسلام «امرایی» گفت: عزت، افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس است که ملت ایران با اتحاد و همبستگی هشت سال در مقابل ماشین جنگی دشمنان ایستاد و نهایتا این اتحاد باعث پیروزی مقتدرانه ملت در مقابل استکبار جهانی شد.
کد خبر: ۶۹۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶ - 21September 2024
عزت ،افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام «امرایی» امام جمعه شهرستان دره شهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت:عزت، افتخار و اقتدار کشور ارمغان هفته دفاع مقدس است که ملت ایران با اتحاد و همبستگی هشت سال در مقابل ماشین جنگی دشمنان ایستاد و نهایتا این اتحاد باعث پیروزی مقتدرانه ملت در مقابل استکبار جهانی شد.
 
وی افزود: امروز تشکیل بسیج مردمی و محور مقاومت در دیگر بلاد اسلامی برگرفته از دفاع مقدس ما و روحیه شهادت طلبی و ایثار و جانفشانی جوانان و نوجوانان است.
 
خطیب نماز جمعه دره شهر با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی در لبنان گفت: با اتحادی که در بین بسیاری از کشور‌های مسلمان منطقه در حال شکل گیری است رژیم منحوس صهیونیستی پایان عمرش فرارسیده و بزودی شاهدی نابودی این غده سرطانی خواهیم بود.
 
این مسئول با اشاره به بازگشایی مدارس متذکر شد: آموزش و پرورش ضرورت دارد در کنار آموزش، تربیت اسلامی و آشنایی دانش آموزان با معارف دینی و اسلامی در اولویت قرار دهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار