امیر قربانی: امروز ایران در اوج اقتدار است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: باید بدانیم هر وقت در مسیر ولایت حرکت کنیم از هر گونه آسیبی در امان خواهیم بود و با هدایت‌های رهبری امروز ایران در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۶۹۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ - 21September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ارتش بعثی عراق با حمایت کشورهای مختلف جهان به میهن اسلامی مان حمله کرد و ملت ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و باید این ایثارگری‌های را به نسل جوان بیان و انتقال دهیم.

امیر قربانی: امروز ایران در اوج اقتدار است

امیر سرتیپ قربانی افزود: باید بدانیم هر وقت در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم از هر گونه آسیبی در امان خواهیم بود و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است.

امیر سرتیپ حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس عزت و افتخار کشور ماست که به ملت ایران با رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادند و به همه نشان دادیم که اسلام و حق بر باطل همیشه پیروز است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس را به همه تبریک می‌گوئیم، زیرا که اقتدار امروز کشورمان در جهان به خاطر ایستادگی در سال‌های حماسه و ایثار است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها