جهادگران سلامت در شهرستان زبرخان حضور یافتند

گروه‌ جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در حوزه سلامت در کنار سایر گروه‌های جهادی اعزامی از نیشابور، جهت خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف در شهرستان زبرخان حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۶۹۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 21September 2024

جهادگران سلامت در شهرستان زبرخان حضور یافتند به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت هفته دفاع مقدس گروه‌ جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در حوزه سلامت همراه با سایر گروه‌های جهادی حوزه عمرانی، فرهنگی و هنری اعزامی از نیشابور، جهت خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف در شهرستان زبرخان حضور یافتند.

در همین راستا لیلا سبیانی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان زبرخان، به اتفاق کارشناسان ستاد و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت اسحاق‌آباد، در نشست مشترک با جهادگران بسیجی حوزه سلامت جهت ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به گروه‌های هدف گفت‌وگو کردند.  

 دانشجویان جهادگر در حوزه سلامت در روستاهای دیش‌دیش، حسن‌آباد و کلاته قنبر، با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان زبرخان و داوطلبین سلامت، خدمات غربالگری دیابت و فشارخون، دندانپزشکی, بینایی‌سنجی, آموزش و‌ مشاوره را برای گروه‌های هدف به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

 وی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی سلامت محور را، ارتقای سلامت جامعه و آموزش دستورالعمل‌های بهداشتی برشمرد، که در مناطق کم‌برخوردار مورد توجه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها