بیانیه کانون بسیج اساتید سبزوار:

دفاع مقدس؛ چراغ راه آینده در مقابله با تهدیدات جنگ نرم است

کانون بسیج اساتید سبزوار با صدور بیانیه‌ای به‌ مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین هفته دفاع مقدس اعلام کرد: دفاع مقدس، نه تنها متعلق به سال‌های جنگ تحمیلی، بلکه میراثی ماندگار است که اساتید و نسل جوان باید آن را به عنوان چراغ راه آینده در مقابله با تهدیدات جنگ نرم به کار گیرند.
کد خبر: ۶۹۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ - 21September 2024

دفاع مقدس؛ چراغ راه آینده در مقابله با تهدیدات جنگ نرم استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، کانون بسیج اساتید سبزوار به‌ مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا (ره)، و با گرامیداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس، بسیج اساتید سبزوار با تأکید بر تداوم مسیر دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف، به ویژه در جنگ نرم، بر خود واجب می‌داند که در این هفته بزرگ، یاد و خاطره شهدای عزیزمان را زنده نگه دارد و از فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان الهام گیرد.

اساتید و دانشگاهیان امروز در میدان جنگ نرم، همچون رزمندگان دیروز در میدان‌های نبرد، رسالتی عظیم بر دوش دارند. شروع سال تحصیلی جدید، فرصتی است تا با بهره‌گیری از الگوی ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت جانانه ملت عزیزمان، در مقابل تهاجم فرهنگی و فکری دشمنان، به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان آن، ایستادگی کنیم. دفاع مقدس، نه تنها متعلق به سال‌های جنگ تحمیلی، بلکه میراثی ماندگار است که اساتید و نسل جوان باید آن را به عنوان چراغ راه آینده در مقابله با تهدیدات جنگ نرم به کار گیرند.

ما ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای غزه و مظلومان فلسطین را گرامی می‌داریم و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در غزه و دنیای اسلام به شدت محکوم می‌کنیم. همچنین با ادای احترام به شهدای اخیر لبنان و مقاومت حزب‌الله، اعلام می‌داریم که اینگونه اقدامات خللی در مقاومت و دفاع از آرمان‌های اسلامی نخواهد داشت، مقاومت در برابر ظلم و تجاوز، همچنان تداوم دارد و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان تا نابودی غده سرطانی منطقه در این مسیر پر افتخار  استوار تر از گذشته حرکت خواهند نمود.

در پایان، از تمامی اساتید و دانشگاهیان عزیز دعوت می‌کنیم که با پیروی از آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و با تکیه بر آموزه‌های مقاومت، در سنگر علم و دانش برای مقابله با جنگ نرم دشمن، به مثابه رزمندگان خط مقدم عمل نمایند و یاد و راه شهدای گرانقدر را همواره زنده نگه دارند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها