پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

«ملکی چوبری» در پیامی، فرا رسیدن سالگرد چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ - 21September 2024

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مجتبی ملکی چوبری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در پیامی، ضمن تبریک میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص)، فرا رسیدن سالگرد چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان عزیز تبریک گفت و این هفته را گرامی داشت.  

در این پیام آمده است:

فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های گرانقدر و مقدسی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد؛ وارثان دفاع مقدس جلال و سربلندی جهاد در راه خدا را با هیچ پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند.

ما از هوایی در حال نفس کشیدن هستیم که بوی خون شهدا می‌دهد، بر عرصه‌ای راه می‌رویم که گلگون به خون پاک شهدا است و شهیدان هستند که بر همة اعمال ما ناظرند.

سلام و درود می‌فرستم بر آنانی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قد بلند کردند تا قامت ما خم نشود، در خاک افتادند و غلتان خون مطهر خود شدند تا ما به زانو در نیائیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، سلام بر شهدی عزیز.

سرنوشت هر ملتی توسط همان ملت تعیین می‌گردد و این سرنوشت هر چه باشد، در آینده آن ملت تأثیرگذار خواهد بود و یکی از مقاطع سرنوشت‌سازی که ملت غیور کشور اسلامی، با حضور هوشمندانه خود، سهم مهمّی را در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود.

 بی‌تردید این اراده خلل‌ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرین‌های ملّت ایران به ثبت خواهد رسید.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمام رزمندگان اسلام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امید آن دارم که با همدلی هرچه بیشتر در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و کمک به پرورش جوانان انقلابی و الگوگیری از شهیدان گرانقدری، چون سرداران سرافراز شهیدان قلی‌پور، خوش‌سیرت و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در خدمت به ملت عزیز، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشید.  

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار