فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

وحدت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

سردار «حسینی» گفت: رمز پیروزی نظام اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، وحدت کلمه، همبستگی ملی، مدیریت بی‌بدیل امام راحل، نبوغ فکری فرمانده هان، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و غلبه ایمان بر تجهیزات بوده است.
کد خبر: ۶۹۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 21September 2024
وحدت رمز پیروزی در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم رژه نیرو‌های مسلح اظهارداشت: رمز پیروزی نظام اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، وحدت کلمه، همبستگی ملی، مدیریت بی‌بدیل امام راحل، نبوغ فکری فرمانده هان، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و غلبه ایمان بر تجهیزات بوده است.
 
وی افزود: امروز به برکت وجود و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی نیرو‌های مسلح و برخورداری از نیرو‌های نخبه، آماده و آموزش‌دیده، در همه ابعاد آمادگی دفاع از کشور در برابر متجاوز وجود دارد و ایران اسلامی، مقتدرانه در عرصه جهانی قرار دارد.
 
سردار حسینی گفت: دفاع مقدس ما در مقابل متجاوز، برهه‌ای زرین از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است که شجاعانه در برابر دشمن متجاوز دفاع کردیم و یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار نگرفت و این برگ زرین افتخار ملت شریف ایران اسلامی است که تنها و یکه در برابر متجاوز ایستادیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها