شروع سال تحصیلی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان با میثاق با شهداء

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس امروز اعضاء هیئت اندیشه ورز کانون بسیج فرهنگیان همراه با سرگروه های آموزشی با حضور در گلزار شهداء شهرستان رفسنجان با شهداء والامقام تجدید عهد و میثاق کردند.
کد خبر: ۶۹۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ - 21September 2024

شروع سال تحصیلی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان با میثاق با شهداء

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز اعضاء هیئت اندیشه ورز کانون بسیج فرهنگیان همراه با سرگروه های آموزشی با حضور در گلزار شهداء رفسنجان با شهداء والامقام جهت ادامه راه آن عزیزان در حمایت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق کردند.

دراین مراسم حضرت حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان حضور داشتند واین عمل را بجا، شایسته و قابل تقدیر دانسته و بیان داشتند که توسل به شهداء قطعا موجب خیر و برکت در کارتان می شود چون هیچ جا مقدس تر از گلزار شهداء برای شروع کار و فرجام نیک نیست و خاک هم از این که پیکر پاک و مقدس شهداء را در دامن گرفته به خود افتخار می کند.

بعد از گلباران قبور مطهر شهداء مدعوین در سالن شهید بادپا مدیریت آموزش و پرورش حاضر شده و از سخنان معاونت آموزش متوسطه و سایر مسئولین بهرمند گردیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار