درمانگاه تخصصی ارتش در قوچان به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی ارتش در قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۹۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷ - 21September 2024

درمانگاه تخصصی ارتش در قوچان به بهره‌برداری رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی ارتش در قوچان با حضور امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرهنگ «شهباز زارعی» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا و مسؤولان شهرستان قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

امیر نعمتی در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از گذشته یک مرکز درمانی توسط تیپ در قوچان فعال بود اما تجهیزات و مکان آن مناسب خدمت‌رسانی به مردم و تیپ متحرک هجومی در قوچان نبود.

وی با اشاره به اینکه از حدود شش ماه پیش اداره بهداشت درمان نیروی زمینی تلاش کرد تا درمانگاهی درخور شأن مردم ایجاد کند، افزود: در این درمانگاه از دستگاه‌های به‌روز و مجهز استفاده و برای تمامی دستگاه‌ها نیز نیروی متخصص به‌کارگیری شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: سعی کرده‌ایم از تجهیزاتی که کمبود آن در این شهر احساس می‌شود همچون پیراپزشکی، بینایی‌سنجی، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و سونوگرافی با بروزترین تجهیزات در این درمانگاه استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار