رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارتش در قوچان

سرهنگ زارعی گفت: یکی از طرح‌های آتی نیروی زمینی ارتش ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی مجهز در شهرستان قوچان است که باهدف خدمت‌رسانی به عموم مردم ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 22September 2024

احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارتش در قوچانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «شهباز زارعی» رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی ارتش در قوچان اظهار داشت: تجهیز یک مرکز درمانی در قوچان وعده‌ای بود که شش ماه پیش داده شد و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این درمانگاه شبانه‌روزی تخصص‌هایی همچون داخلی، قلب، زنان، عفونی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، خدمات آزمایشگاهی فراهم‌ شده است، تصریح کرد: تأمین یک دستگاه سیتی‌اسکن نیز برای استفاده خانواده بزرگ نیروهای مسلح و مردم قوچان در دست اقدام است.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در ۲۲۷ نقطه کشور خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌کند و بزرگ‌ترین مرکز درمانی کل نیروهای مسلح در کشور را داراست، گفت: این پروژه با زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان ظرف شش ماه آماده خدمت‌رسانی به مردم و نیروهای مسلح این شهرستان شد.

سرهنگ زراعی ادامه داد: یکی از طرح‌های آتی نیروی زمینی ارتش ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی مجهز در این شهرستان است که با هدف خدمت‌رسانی به عموم مردم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار