بررسی نقش کلیدی نیروهای مسلح در دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «جوونی مجاز»

برنامه «جوونی مجاز» از هوانیروز تا نیروی دریایی با پخش زنده از اول تا پنجم مهر به بررسی نقش کلیدی نیرو‌های مسلح در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد و داستان‌های ناگفته‌ای از افتخار و ایستادگی را با حضور فرماندهان و سربازان روایت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 22September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، برنامه «جوونی مجاز» از هوانیروز تا نیروی دریایی، با پخش زنده از ۱ تا ۵ مهر، به بررسی نقش کلیدی نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد. این برنامه با حضور فرماندهان و سربازان، داستان‌های ناگفته‌ای از افتخار و ایستادگی را روایت خواهد.

بررسی نقش کلیدی نیروهای مسلح در دفاع مقدس در ویژه‌برنامه «جوونی مجاز»

جزئیات برنامه:

- یکشنبه و دوشنبه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

- تمرکز بر هوانیروز و بررسی آخرین دستاوردهای نظامی این نیرو

- گفت‌وگو با سربازان، خانواده شهدا و فرماندهان ارتش در خصوص اهمیت امنیت کشور و نقش هوانیروز.

- سه‌شنبه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
- بررسی دستاوردها و نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس.
- گفت‌وگو با فرماندهان و کارشناسان این حوزه.

- چهارشنبه: دانشگاه خاتم الانبیاء پدافند هوایی
- میزبان دانشجویان و نخبگان این حوزه
- گفت‌وگوهای علمی و نظامی در زمینه پدافند هوایی

- پنجشنبه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
- برگزاری برنامه در محل نیروی دریایی و بررسی نقش این نیرو در دفاع مقدس.

این برنامه در روزهای ابتدایی، به ترتیب در محل نیروی زمینی، نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. در روزهای «یکشنبه و دوشنبه»، برنامه در محل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با محوریت هوانیروز به بررسی آخرین دستاوردهای نظامی و نقش کلیدی این نیرو در هشت سال دفاع مقدس خواهد پرداخت. در این روزها، گفت‌وگوهایی با سربازان، خانواده شهدا و فرماندهان ارتش انجام خواهد شد تا به اهمیت امنیت کشور و نقش هوانیروز پرداخته شود.

در روز «سه‌شنبه»، برنامه در محل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به بررسی دستاوردها و نقش این نیرو در دفاع مقدس و گفتگو با فرماندهان ارتش می‌پردازد. همچنین در روز «چهارشنبه»، برنامه به دانشگاه خاتم الانبیاء پدافند هوایی منتقل می‌شود و گفت‌وگوهایی با دانشجویان و نخبگان این حوزه انجام خواهد شد. در روز «پنجشنبه» نیز این برنامه در محل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه رادیویی «جوونی مجاز» از روز یکشنبه ۱ مهر تا روز پنجشنبه ۵ مهر، هر روز از ساعت ۱۷ به صورت زنده روی موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش خواهد شد. این برنامه با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به بررسی آخرین دستاوردهای نظامی و نقش کلیدی نیروهای مختلف در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها