مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

پخش ویژه برنامه تلویزیونی «عصر ماندگار» از شبکه خوزستان

سردار مرادحاجتی گفت: در برنامه تلویزیونی عصر ماندگار سعی کردیم از چهره‌های شاخص دوران دفاع مقدس بهره ببریم و از آنان خواستیم که حرف های ناگفته و اسرار شنیدنی زمان جنگ را بیان کنند.
کد خبر: ۶۹۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ - 22September 2024

پخش ویژه برنامه تلویزیونی «عصر ماندگار» از شبکه خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس از تولید و پخش هفت قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی «عصر ماندگار» خبر داد و اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس این برنامه که تولید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است با همکاری صداوسیمای خوزستان پخش می‌شود.

وی افزود: در این مجله تلویزیونی سعی کردیم از چهره‌های شاخص و غیر تکراری دوران دفاع مقدس بهره ببریم و از آنان خواستیم که حرف های ناگفته و اسرار شنیدنی زمان جنگ را بیان کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: تاکنون بیش از 80 قسمت از این برنامه توسط سیمای خوزستان پخش شده و مورد استقبال اقشار مختلف مردم و نسل جوان نیز قرار گرفته و رویکرد ما این است که در این برنامه به شبهات و سوالات ذهنی نسل نوجوان و جوان امروز در خصوص چرایی جنگ پاسخ بدهیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار