اطلاعیه فرآیند گزینش بورسیه وزارت دفاع در سال ۱۴۰۳

جزئیات زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده گزینشی و شرکت در مصاحبه علمی داوطلبان بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.
کد خبر: ۶۹۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ - 22September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده گزینشی و شرکت در مصاحبه علمی داوطلبان بورسیه این وزارتخانه در دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

اطلاعیه فرآیند گزینش بورسیه وزارت دفاع در سال ۱۴۰۳

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جهت تأمین بخشی از نیروی کادر درمان مورد نیاز خود هر ساله از بین داوطلبان کنکور سراسری علوم تجربی برای تحصیل در رشته‌های بورسیه وزارت دفاع دانشجوی بورسیه پذیرش می‌کند.

متقاضیان رشته‌های بورسیه وزارت دفاع در سال ۱۴۰۳ با دارا بودن شرایط عمومی و تخصصی می‌توانند پس از انتخاب رشته و با موفقیت در مراحل گزینش و استخدام در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شده و از مزایای دانشجویی و استخدام در وزارت دفاع بهره‌مند شوند.

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال ۱۴۰۳ می‌رساند که به منظور تشکیل پروندۀ گزینشی و شرکت در مصاحبه، پس از دعوت تلفنی یا پیامکی، به همراه مدارک زیر در تاریخ تعیین شده در روز‌های دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ تا چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ به مرکز گزینش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای داوطلبان

اطلاعیه فرآیند گزینش بورسیه وزارت دفاع در سال ۱۴۰۳

تذکرات لازم

-معرفی‌شدگانی که بیش از یک کد رشته معرفی شده‌اند، الزام است فقط یک‌بار جهت گزینش مراجعه نمایند و قبولی در مراحل گزینش در یک رشته به منزله قبولی در تمام رشته‌های معرفی شده می‌باشد.

-همراه داشتن کلیه مدارک فوق در روز مراجعه الزامی بوده و عدم ارائه به منزله عدم تائید شرکت داوطلب در گزینش وزارت دفاع خواهد بود.

-احتمال این که فرایند گزینش داوطلبین طی ۲ روز انجام شود وجود دارد فلذا مراجعین محترم آمادگی لازم برای حضور به موقع در محل گزینش را داشته باشند.

نشانی: تهران، بزرگراه صدر شرق، بعد از خیابان پاسداران، جنب درب صباباطری، مرکز گزینش و استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

شماره تماس: ۲۲۷۹۹۴۸۰ و ۲۲۷۹۹۴۷۰

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها