مسئول بسیج رسانه لامرد:

تربیت نسل جدید رسانه‌ای ضرورت انکارناپذیر جامعه امروز است

«احمدی» گفت: آموزش سواد رسانه و تربیت نسل جدید رسانه‌ای از بین نوجوانان و جوانان از مهمترین نیاز‌های جامعه امروز و از ماموریت‌های اصلی بسیج رسانه است.
کد خبر: ۶۹۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ - 23September 2024

تربیت نسل جدید رسانه‌ای ضرورت انکارناپذیر جامعه امروز است«سید مهدی احمدی» مسئول بسیج رسانه شهرستان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا در رسانه و فضای مجازی ویژه اقشار مختلف لازم و‌ ضروری است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان لامرد گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در بستر فضای مجازی در تلاش هستند تا به خیال باطل خود محتوا‌های مایوس کننده و مغایر اعتقادات و باور‌های دینی ما در شبکه‌های اجتماعی ترویج نمایند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل ضعف سواد رسانه‌ای اغلب خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان، محتوا‌هایی که توسط معاندین و دشمنان منتشر می‌شود، بعضا مورد استقبال و پذیرش این قشر واقع شده و خودباوری و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مورد چالش قرار گرفته است.

احمدی بیان کرد: بسیج رسانه بر اساس تکلیف سازمانی و برحسب وظیفه، آموزش سواد رسانه و تربیت نسل جدید رسانه‌ای از نوجوانان و جوانان را در پیش گرفته و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری، عکاسی خبری، یادداشت نویسی، پادکست و ... در راستای تولید محتوا‌های امیدآفرین و تبیینگری در رسانه‌ها و ایجاد شبکه‌ای از انسان رسانه‌ها در مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب نقش آفرینی می‌کند.

مسوول بسیج رسانه شهرستان لامرد تاکید کرد: آینده این تقابل رسانه‌ای و جنگ اراده‌ها بدست همین نوجوانان امروز است و همه مسئولین وظیفه دارند برای پشتیبانی و هدف گذاری در جنگ اراده‌ها و آموزش سواد رسانه ای، برنامه داشته باشند و عقب‌ماندگی‌ها را جبران نمایند.

احمدی در پایان گفت: در سال گذشته چندین دوره کارگاه خبرنگاری برگزار شد و در شش ماهه دوم نیز چنین برنامه ای را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها