حلالیت طلبیدن شهید منا

به مناسبت نهمین سالگرد فاجعه منا؛ آخرین پیام شهید حاجی‌حسنی کارگر در فضای مجازی، بازنشر شد.
کد خبر: ۶۹۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ - 23September 2024

حلالیت طلبیدن شهید منابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محسن حاجی‌حسنی کارگر» ۱۵ آبان ۱۳۶۷ در شهر مقدس مشهد به دنیا آمد و با هدایت پدر و مادر از سه سالگی به قرآن علاقه‌مند شد. او در سال ۱۳۸۱ برای اولین بار در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کرد و در مقطع سنی زیر ۱۶ سال رتبه اول کشوری را کسب کرد. حاجی‌حسنی در سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳ مقام دوم را به دست آورد. سه ماه بعد به‌عنوان نماینده ایران در پنجاه و هفتمین دوره از مسابقات قرآن کریم در کشور مالزی موفق به احراز رتبه نخست شد. این قاری قرآن افتخار داشت که چهارشنبه‌ها اذان صبح را در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اجرا می‌کرد. محسن دوم مهر ۱۳۹۴ در فاجعه منا که به دلیل ازدحام جمعیت در یکی از مسیرهای حرکت حاجیان به سمت جمرات رخ داد، آسمانی شد و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در مشهد در بهشت ثامن سه اتاق ۳۶ در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آرام گرفت.

«مصطفی حاجی‌حسنی کارگر» برادر شهید نیز می‌گوید: «محسن مجرد بود و مادرم می‌خواست برایش آستین بالا بزند اما او اصرار داشت که موضوع ازدواج را به بعد از سفرش موکول کنند».

شهید منا؛ «محسن حاجی‌حسنی کارگر» در صفحه مجازی اینستاگرامش نوشت: «اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام با سلام ان‌شاءالله شنبه چهاردهم شهریور ماه ۹۴ جهت به‌جا آوردن حج تمتع عازم خانه خدا هستم. از تمام دوستان و آشنایان طلب حلالیت می‌کنم و دعاگوی همگی خواهم بود و امیدوارم خداوند بزودی همه شما عزیزان را بطلبد. التماس دعا،‌خدانگهدار».

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار