امام جمعه شهرستان گنبدکاووس:

دفاع مقدس یادآور رشادت ها، بسیج مردمی و نیروهای مسلح ماست

حجت الاسلام ترابی گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها، بسیج مردمی و نیروهای مسلح ماست. نسل نوجوان ما عهده دار کسب افق های روشن با معنویت و بزرگی مردم عزیز ما هستند.
کد خبر: ۶۹۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ - 23September 2024

دفاع مقدس یادآور رشادت ها، بسیج مردمی و نیروهای مسلح ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها، بسیج مردمی و نیروهای مسلح ماست. نسل نوجوان ما عهده دار کسب افق‌های روشن با معنویت و بزرگی مردم عزیز ما هستند.

وی افزود: امروز اگر توانستیم در دنیا صاحب عزت شویم و موفق شدیم جبهه‌های مقاومت حق علیه باطل را نیز به سامان برسانیم و دانشجویان اروپا با دیدن نور آزادگی توانستند در طرف درست تاریخ بایستند اینها همه اثر مجاهدت تا و عرق جبین شهدای ما و شما همسنگران شهداست.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: مراقب باشیم حماسه بزرگی که با خون و جهاد سبب عزت و افتخار ما شده را اشتباه روایت نکنند، اگر اقتدار ما دنیا را خصوصا مستکبرین عالم را شگفت زده کرده نتیجه آن را دنیا می بیند و تحلیل می کند که لانه سست عنکبوت صهیونیست جنایتکار هر روز به متلاشی شدن نزدیک تر شده است.

این مسئول بیان داشت: اگر گذشته در دفاع مقدس شرق و غرب عالم برعلیه ما بود و با هشت سال مقاومت وجبی از خاک ما در اختیار دشمن قرار نگرفت امروز جبهه مقاومت به تنهایی می تواند ارتش های پوشالی آنها را به زانو در بیاورد.

حجت الاسلام ترابی گفت: همه ی این تاریخ پر افتخار رقم خورده بزرگی و عزت جمهوری اسلامی تا امروز مصداق آیه شریفه أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُها ثابِتٌ وَ فَرْعُها فِی السَّماءِ است که علی رغم رشد چشم گیر ملت ما شاخ و برگ این درخت تناور در منطقه نیز صاحب قدرت هستند و عزتمندانه رو به آسمان کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار