امام جمعه گناباد:

گرامیداشت دفاع مقدس غفلت را از ساحت جامعه پاک می‌کند

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب با تاکید بر اینکه ملتی که دچار غفلت شود آسیب‌پذیر است گفت: برای جلوگیری از این غفلت باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.
کد خبر: ۶۹۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ - 23September 2024

گرامیداشت دفاع مقدس غفلت را از ساحت جامعه پاک می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسن صادقی‌نسب» امام جمعه شهرستان گناباد در دیدار با بسیجیان، پاسداران و مسئولان شهرستان گناباد که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس انجام شد با تاکید بر اینکه ملتی که دچار غفلت شود آسیب‌پذیر است، اظهار داشت: برای جلوگیری از این غفلت باید از همه ظرفیت‌ها برای پاسداشت هفته دفاع مقدس استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید در مقابل ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود آورد، افزود: در حالی که در جنگ تحمیلی قدرت‌های بزرگی از صدام پشتیبانی می‌کردند ولی قدرت‌نمایی جوانان ایران اسلامی موجب پیروزی، سربلندی و افتخار ملت ایران شد که این مایه افتخار است و باید خداوند را شاکر باشیم.

امام جمعه گناباد با اشاره به ایمان و فضائل شهدا و ایثارگران گفت: سلاح رزمندگان در دوران دفاع مقدس، ایمان، قرآن و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بود که باید از آنها درس گرفت.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد دشمنان به رغم همه تهدید‌ها و تلاش‌ها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، نتوانند جرأت تجاوز جدیدی را به خود راه دهند.

انسجام و خودباوری رمز پیروزی است

سرهنگ «علی محبی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه انسجام مسلمانان حرف اول در محو غده سرطانی اسرائیل را می‌زند بیان داشت: بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بر پایه وحدت شکل گرفت و امنیت ملی نیز بر پایه وحدت است.

وی خودباوری را یکی از رموز پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: می‌شود با دستان خالی در برابر زورگوترین ظالمان جهان ایستاد و مبارزه کرد همان طوری که در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم‌های همه جانبه توانستیم با خودباوری جنگ را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار