شهردار شیراز:

روحیه ایثار در شهرداری شیراز قابل مشاهده است

«اسدی» با بیان اینکه روحیه ایثار در شهرداری شیراز قابل مشاهده است گفت: علاوه بر الطاف الهی، تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری شیراز و روحیه شهادت طلبی آنها و همکاری مقامات اجرایی و قضایی شیراز عامل موفقیت شهرداری در پروژه‌های شهری است.
کد خبر: ۶۹۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 23September 2024

روحیه ایثار در شهرداری شیراز قابل مشاهده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز در مراسم بازدید اعضای شورای شهر و شهردار شهر شیراز از باغ موزه دفاع مقدس استان فارس، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در مدت تصدی سردار کوشکی بر موزه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، تحول بسیار بزرگی بر موزه دفاع‌مقدس ایجاد شده است و به مکان بازدید علاقه‌مندان دفاع مقدس و دانش آموزان تبدیل شده است.

اسدی با بیان اینکه علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی، شهرداری شیراز دارای بیش از دو هزار پروژه است و از این پروژه‌ها حتی یک پروژه هم به صورت نیمه تعطیل وجود ندارد، گفت: اعتقاد و روحیه‌ای که در شورای شهر و شهرداری حاکم است باعث می‌شود ما هیچ چیزی را مانع خود ندانیم و به پیشرفت شهر کمک کنیم.

شهردار شیراز با اشاره به برگزاری کنسرت سالار عقیلی در مجتمع خلیج فارس گفت: فعالیت‌های شهرداری تنها منوط به فعالیت‌های عمرانی نیست و مسائل محله محوری، مسجد محوری و محرومیت زدایی نیز، از جمله فعالیت‌های شهرداری شیراز به شمار می‌رود.

اسدی اظهار امیدواری کرد که با تعامل دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در صفحات تاریخ شهر شیراز، استان فارس و انقلاب اسلامی لوح خوبی را درج کنیم.

به گفته وی، از جمعیت سیزده هزار نفری شهرداری شیراز، حدود بیست درصد ایثارگر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار