استاندار ایلام:

ایمان و اخلاص رمز موفقیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس بود

«بهرام‌نیا» گفت:جوانان این مرز و بوم با وحدت مثال‌زدنی در جنگ تحمیلی که علیه کشور آغاز شد پیروز شدند و با وجود حمایت تسلیحاتی بیش از ۴۰ کشور از رژیم بعثی، ایمان و اخلاص دلاورمردان ایران بر تجهیزات و تسلیحات و تکنولوژی‌های پیشرفته جبهه استکبار فائق آمد و موجب پیروزی جبهه حق بر باطل شد.
کد خبر: ۶۹۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ - 23September 2024
ایمان و اخلاص رمز موفقیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امروز هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونین استاندار و کارکنان استانداری ایلام با حضور بر سر مزار شهید گمنام، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
 
 «بهرام‌نیا» استاندار ایلام در این آیین اظهار داشت: کارکنان استانداری در سومین روز از هفته دفاع مقدس، آغاز روز کاری خود را با تجدید میثاق با شهدا و اهداف شهدا آغاز کردند و در این روز تجدیدپیمان کردند که اهداف و رسالت شهدا را ادامه دهند. 
 
 این مسئول در ادامه ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت، گفت: جوانان این مرز و بوم با وحدت مثال‌زدنی در جنگ تحمیلی که علیه کشور آغاز شد پیروز شدند و با وجود حمایت تسلیحاتی بیش از ۴۰ کشور از رژیم بعثی، ایمان و اخلاص دلاورمردان ایران بر تجهیزات و تسلیحات و تکنولوژی‌های پیشرفته جبهه استکبار فائق آمد و موجب پیروزی جبهه حق بر باطل شد.
 
وی ادامه داد: مردم مکتبی جمهوری اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا، همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران هستند و همیشه با آمادگی کامل در مقابل هرگونه تعرض دشمن با اقتدار تمام ایستادگی می‌کنند.
 
نماینده دولت در استان ایلام عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در آن شرایط سخت به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و نهضت بزرگ دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام را برپا کردند و با کمک سپاه، ارتش، بسیج و نیرو‌های مردمی در مقابل هجوم رژیم بعث، جانانه ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر، جمهوری اسلامی ایران بود.
 
وی هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار، اخلاص و وحدت بین همه مردم ایران عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کردند و امروز هم از جبهه مقاومت و مردم غزه حمایت می‌کنیم.
 
استاندار ایلام ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس، بیان داشت: در این هفته ضمن ادامه اهداف و آرمان شهدا، به روح همه شهدا درود می‌فرستیم و پاسدار خون همه شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس هستیم. در واقع هفته دفاع مقدس به عنوان نماد ایران اسلامی و سند پرافتخار همیشه زنده در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.
 
«بهرام‌نیا» اضافه کرد: به امام شهدا درود می‌فرستیم و هم‌قسم می‌شویم که راه شهدا ادامه دارد. کفر و حقانیت همیشه در مقابل هم بودند و این نماد تا قیام امام زمان (عج) وجود دارد امروز یزید زمان اسرائیل است و مقابله با این رژیم منحوس تا نابودی کامل ادامه دارد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار