رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح ایران مکتبی و مقتدر هستند

حجت‌الاسلام «پورخاقان شاهرضایی» گفت: نیروهای مسلح کشور مکتبی و مقتدر بوده و در همه مقاطع همواره پشتیبان مردم و حافظ کیان و تمامیت ارضی میهن اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۹۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 24September 2024

نیروهای مسلح ایران مکتبی و مقتدر هستندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان شاهرضایی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز (سه‌شنبه) در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی استان همدان، اظهار داشت: این سازمان همواره به دنبال حفظ اقتدار نیروهای مسلح و نظارت بر حقوق شهروندی است.

وی با بیان اینکه کمترین جرایم بین نیروهای مسلح اتفاق می‌افتد، افزود: اگر جایگاه نیروهای مسلح متزلزل شود، امنیت کشور خدشه دار می‌شود.

حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی خاطرنشان کرد: صدام با این تفکر که انقلاب اسلامی ایران تازه شکل گرفته و نیروهای ما ضعیف و آسیب پذیر هستند به خاک کشورمان حمله کرد اما اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح موجب شد بتوانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم که نتیجه آن پیروزی بود.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان و شهدا برای این انقلاب زحمات زیادی کشیدند، عنوان کرد: مسیر شهدا را باید در رفتار و کردار ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی افزود: شهدا برای دفاع از وطن و دین و از سر تکلیف وارد جنگ شدند و با ایثارگری و از خودگذشتگی از مرزهای ایران اسلامی جانانه دفاع کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: هم اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اقتدار کامل برخوردار هستند و دشمن از این موضوع هراس دارد.

وی با اشاره به شکست اسرائیل در برابر حماس افزود: در عملیات طوفان‌الاقصی اسرائیل غاصب شکست سنگینی را تجربه کرد و با وجود اینکه هزاران کودک و زن بی گناه را به شهادت رساند اما رسوا شد.

این مسئول تاکید کرد: به طور حتم رزمندگان محور مقاومت پاسخ محکم و دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی خواهند داد.

پورخاقان شاهرضایی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که ایران را به جنگ تمام‌عیار بکشاند اما با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه آنها با شکست مواجه خواهد شد و به طور قطع با منویات ایشان، مقتدرانه و مدبرانه باز هم دشمن را شکست خواهیم داد.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام «محمدجعفر دینی» قدردانی و حجت‌الاسلام «همت محمدی» به عنوان رئیس سازمان قضایی استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار