مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت مازندران

سرهنگ «محرابی» از برگزاری آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت مازندران خبر داد و گفت: این مراسم چهارشنبه در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ - 24September 2024

برگزاری آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «کاظم محرابی» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آئین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: پنجمین آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس چهارشنبه چهارم مهر همزمان با سراسر کشور، در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در مرکز استان با حضور ۵۰۰ نفر متشکل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و مسئولان استانی در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت پس از ابلاغ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در استان در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعددی با حضور وبیناری استاندار و فرمانداران ۲۲ گانه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، سپاه کربلا، صدا و سیما، مدیران استانی و وابستگان نظامی نیرو‌های مسلح برگزار شده است.

محرابی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این جلسات تا پایان سال، ۶۰ هزار بانوی پیشکسوت دفاع مقدس استان تجلیل و تکریم خواهند شد.

محرابی اذعان داشت: بر همین اساس سهمیه‌ها به یگان‌های نظامی و انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و جهاد سازندگی و همچنین اقشار مختلف از جمله نویسندگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، روحانیون، پژوهشگران و... اعلام و دعوت از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تبلیغات محیطی گسترده در سطح استان و شهرستان انجام شد.

محرابی گفت: آئین تجلیل از فعالان فرهنگی و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مرکز استان در ساعت هشت صبح روز چهارم مهر در سالن غدیر سپاه کربلا، آغاز و پس از اجرای مراسم استانی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت استان، رأس ساعت ۹ صبح، طی ارتباط تصویری مستقیم با حسینیه امام خمینی (ره) حضار در برنامه سراسری طبق سنوات گذشته، از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاوه بر شهرستان‌ها، در شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های تابعه، دهیاری‌ها، مراکز و دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها