سخنگوی کمیسیون داخلی مجلس: جنگ امروز در حوزه‌های فرهنگی است

بیات گفت: در دوران گذشته جنگ و جهاد در میدان بود، اما امروزه جنگ تغییر شکل داده و به حوزه‌های فرهنگی کشیده شده است.
کد خبر: ۶۹۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴ - 25September 2024

«محمد بیات» نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رابطه با اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره افرادی که در دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند کمتر از آن ایثارها نیست و این نسل جوان و جدید باید سعی کنند تا در راه شهدا قدم بردارند.

محمد بیات: جنگ امروز در حوزه های فرهنگی است

وی افزود: برای اینکه جوانان بتوانند ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان اسلام  باشند باید در حوزه‌های مختلف کار شود و زمان و منابع کافی برای پرورش جوانان تامین شود. در واقع در دوران گذشته جنگ و جهاد به صورت میدانی و مبارزه در میدان بود، این درحالی است که امروزه جنگ تغییر شکل داده و به حوزه‌های فرهنگی کشیده شده است.

سخنگوی کمیسیون داخلی مجلس با تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه‌های فرهنگی برای پرورش جوانان گفت: باید سعی کنیم تا در مقوله فرهنگ توان خود را افزایش دهیم و با استفاده از الگوهای مختلف مانند بازگو کردن خاطره و یاد شهدا و یادآور شدن کمکهای الهی به رزمندگان اسلام و پیروزی آنان در جبهه‌های حق علیه باطل در این مسیر استفاده کنیم.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها