جنایات صهیونیست‌ها نشانگر ضعف آن‌هاست

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، صهیونیست‌ها برای نابودی خود عجله دارند و مطمئناً وعده‌ ایشان به‌زودی محقق می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵ - 26September 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی همگان را متحیر کرد و کمر رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

جنایت‌های صهیونیست‌ها نشانگر ضعف آن‌هاست

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به توانمندی بالای جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات‌های گروه‌های مقاومت علیه جنایتکاران صهیونیست در منطقه و همچنین عملیات «وعده صادق» به خوبی نشان داد که رژیم صهیونیستی دیگر توان گذشته را ندارد و آن‌ها فهمیدند که دیگر نمی‌توانند به آمریکا‌یی‌ها تکیه کنند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تلاش‌های نتانیاهو در حفظ کابینه و کشیدن منطقه به جنگی تمام‌عیار عنوان کرد: همه مردم دنیا و ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه سیاست‌ها و جنایات نتانیاهو بسیج شده‌اند و پایان جنگ غزه به معنای پایان سرنوشت نتانیاهو است.

وی با بیان اینکه نتانیاهو همچون ماری زخم خورده‌ است که برای حفظ جایگاه خود تلاش می‌کند، یادآور شد: امروز همه مردم دنیا و وجدان‌های خاموش بیدار شده‌اند و حامی مردم مظلوم و بی دفاع  فلسطین هستند. اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها هم نشانگر ضعف آن‌هاست.

حجت‌الاسلام شیرازی در پایان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد، خاطرنشان کرد:  همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند، صهیونیست‌ها برای نابودی خود عجله دارند و مطمئن هستیم وعده‌ای که معظم‌له دادند، به‌زودی محقق می‌شود و امت اسلامی در مسجدالاقصی نماز جماعت را اقامه خواهند کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار