رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر عنوان کرد؛

ثبت ۲ وقف جدید درمانی در بهشهر

«نعمت اللهی» از ثبت دو وقف جدید در حوزه درمانی در بهشهر همزمان با هفته وقف خبر داد و گفت: ارزش این دو موقوفه درمانی حدود ۴۵۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۶۹۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ - 24September 2024

ثبت ۲ وقف جدید درمانی در بهشهربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «مهدی نعمت‌اللهی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته وقف، فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر جامعه با سنت حسنه وقف و ترویج این فرهنگ خداپسندانه در بین آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه وقف، نوعی صدقه جاریه است که ثواب آن تا ابد به واقف می‌رسد، افزود: همزمان با هفته وقف جاری دو وقف جدید در بهشهر به ثبت رسید.

نعمت‌اللهی خاطرنشان کرد: «ملک‌پور» واقف خیراندیش بهشهری به لطف خدا ساختمان مرکز درمان ناباروری، شیمی‌درمانی و نیز ساختمان اداری و آموزشی الحاقی به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) بهشهر را وقف کرد.

وی ارزش ساختمان‌های مذکور را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: همچنین این واقف همزمان ساختمانی را که به یاد همسر خود، مرحومه دکتر شکوه الزمان یوسفی احداث کرده بود، جهت بهره‌برداری و استقرار مرکز جامع سلامت و بهداشت و درمان، وقف کرد که ارزش ریالی این موقوفه نیز بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار