سردار کرمی: صبر، ایثار و از خودگذشتگی مادران شهداء، مثال زدنی و ستودنی است

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا؛ صبر، ایثار و از خودگذشتگی مادران شهدا، را مثال زدنی و ستودنی دانست و گفت: خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا به ما آموختند که با صبر، مقاومت و از خودگذشتگی می‌توانیم از دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و حراست کنیم.
کد خبر: ۶۹۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷ - 25September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در دیدار با مادر شهید والامقام «علی اکبر رفیعی زاد» صبر و مقاومت مادران شهدا را ناشی از رهرو مکتب زینب کبری (س) بودن این مادران صبور دانست و اظهار داشت: رمز موفقیت حضرت زینب (س) در مصائب گوناگون، صبور بودن آن حضرت بود و صبر و بردباری، ایشان را به عنوان قهرمان واقعه کربلا نمایان نمود که اکنون نیز مادران شهدا با صبر واستقامت و دوری از فرزندان پاک خود یاد آور رشادت‌ها وایستادگی‌های آن بانوی اسوه اسلام هستید.

سردار کرمی: صبر، ایثار و از خودگذشتگی مادران شهداء، مثال زدنی و ستودنی است

سردار کرمی در ادامه با اشاره به نقش مادران شهید در روند رو به رشد مسیر تعالی نظام و پیشرفت و سربلندی این مرز و بوم، افزود: انقلاب اسلامی ثمره فداکاران بزرگی، چون مادران و همسران شهدا است، خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا به ما آموختند که با صبر، مقاومت و از خودگذشتگی می‌توانیم از دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و حراست کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا وجود مقدس خانواده‌های معظم شهدا را باعث افزایش امید و ارتقاء انگیزه خدمت رسانی به مردم عنوان و بیان کرد: خانواده معظم شهدا به خصوص مادران شهید بیشترین سهم را در روند رو به رشد مسیر تعالی نظام داشته و با تربیت جوانانی بسیجی، با اخلاص و پیرو محض ولایت فقیه باعث پیشرفت و سربلندی این مرز و بوم شدند.

وی دیدار با مادران شهداء را یک توفیق الهی دانست و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهداء در قبال ایثار و فداکاری آنها، کوچکترین کار ممکن بوده و وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

سردار کرمی در پایان با بیان اینکه واژه گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد و دعای خیر پدران و مادران شهید است که پشتوانه محکمی برای این نظام است و ما هرچه داریم به برکت خون و مجاهدت‌های شهیدان عزیزمان است، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با اهدای خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و تکریم این عزیزان به عنوان اقدامی ارزشی باید در جامعه نهادینه شود.

شایان ذکر است شهید والامقام «علی اکبر رفیعی زاد» در تاریخ ۱۳۶۱/۰۴/۲۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها