مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس:

پیشکسوتان دفاع مقدس با جهادتبیین راه شهدا را ادامه بدهند

سردار «کوشکی» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس ما در طول دفاع مقدس در میدان دفاع از اسلام و میهن بودند و پس از آن در دفاع از حرم حضور داشتند و امروز نیز در عرصه جهادتبیین فعال بوده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.
کد خبر: ۶۹۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 25September 2024

پیشکسوتان دفاع مقدس با جهادتبیین ادامه‌دهنده راه شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس پیش از ظهر امروز چهارشنبه چهارم مهرماه در پنجمین آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع‌ مقدس و مقاومت که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در تالار امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد اظهار داشت: ما به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های آنها به ویژه همسران و فرزندان شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس بیان کرد: در هفته دفاع مقدس هستیم و جمعی که امروز اینجا حضور یافته پیرو بیانات رهبر انقلاب شکل گرفته که فرمود: «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و دعا میکنم که این سعادت نصیب ایثارگران شود.

سردار کوشکی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس ما در طول دفاع مقدس در میدان دفاع از اسلام و میهن بودند و پس از آن در دفاع از حرم حضور داشتند و امروز نیز در عرصه جهادتبیین فعالیت دارند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که حضور در چنین محافلی سبب شود که دلها و قلوب ما آماده شود و بتوانیم پرچم نظام با برکت اسلامی را طبق آیه شریفه و وعده الهی «و نريد أن نمن على الذين استضعفوا في الأرض و نجعلهم أئمة و نجعلهم الورثين» به صاحب اصلی‌اش امام عصر بسپاریم و و یاوران خوبی برای مهدی موعود (ع) باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار