همرزم شهید سلیمانی:

امروز صدای شکست رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود

سردار «اهوازیان» گفت: امروز صدای شکست رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳ - 26September 2024

امروز صدای شکست شدن رژیم صهیونسیتی شنیده می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «اهوازیان» همرزم شهید سردار سلیمانی در چهارمین شب یادواره ۹۰۰ شهید غرب اصفهان، اظهار داشت: شهدایی که در دوران دفاع مقدس راهی جبهه شدند، هم انقلاب، هم دفاع مقدس، هم جبهه و هم شهدا را دیده بودند ولی جوانان امروز که این مسایل را ندیده‌اند و در مسیر انقلاب ایستاده‌اند، مجاهدتی بزرگ دارند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا توسط جوانان، ادامه داد: یادواره‌های شهدا، دانشگاه انسان‌سازی است و شهدا بهترین الگوی ما هستند.

سردار اهوازیان ادامه داد: امروز در پیچ تاریخی ظهر عاشورا قرار داریم که در یک سو جبهه حق به رهبری انقلاب اسلامی و در سوی دیگر جبهه شیاطین به رهبری رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارد. 

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: اسماعیل هنیه به واسطه پایمردی در مسیر مقاومت سرباز ولایت بود. امروز تمام جبهه مقاومت همه پیرو ابی‌عبدالله الحسین (ع) هستند.

همرزم شهید سردار سلیمانی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، افزود: رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد و‌ امروز برای فرار از شکست و سرپوش گذاشتن بر آن جنگ دیگری را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: بعد از شهادت اسماعیل هنیه رعب و‌ وحشت رژیم صهیونیستی را فراگرفته است، تمام مراکز علمی و آموزشی رژیم صهیونیستی تعطیل شده است و می‌توان گفت؛ امروز صدای شکست شدن صهیونیست شنیده می‌شود.

سردار اهوازیان با اشاره به اقتدار ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز حدود ۶۰ کشور خریدار امکانات نظامی ما است، البته ایران این تجهیزات را نه به ظالم بلکه در اختیار مظلومان قرار می‌دهد. ایران بیشه شیران و مهد شهیدان است. وسعت ایران اسلامی ۸۰ برابر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم همواره در سطح مردم می‌زیست. برغم اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ حاج قاسم یک مکتب است ولی در مراکز آموزشی خبری از مکتب حاج قاسم نیست.

سردار اهوازیان ابراز داشت: متاسفانه گاهی برخی از مسئولان به برادران پلیس توهین می‌کنند در حالی‌که اگر نیروی پلیس در جامعه نباشد امنیت و آرامش جامعه در خطر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز حضور پلیس برای ایجاد امنیت در مرزها، بیابان، کویر و در سخت‌ترین نقاط و همه جا مشهود است ولی برخی به جای خسته نباشید، به این نیروی ارزشمند توهین می‌کنند در حالی که نیروی پلیس همانند آرپی‌جی‌زن دوران دفاع مقدس در مقابل هجوم ناامن کنندگان جامعه ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها