دوران درخشان دفاع مقدس باید به اشکال مختلف برای نسل‌های جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه همگان وظیفه داریم ابعاد مختلف دوران درخشان دفاع مقدس را به خوبی بشناسیم، گفت: باید در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش کرده و آن را به عنوان یک سرمایه و گنجینه تمام نشدنی حفظ کرده و به اشکال مختلف برای نسل‌های جامعه تبیین کنیم. 
کد خبر: ۶۹۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 26September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن ربانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز (پنج‌شنبه) در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در این وزارتخانه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان و جهادگران، رسم قهرمانی را به ملت ایران آموختند.

دوران درخشان دفاع مقدس باید به اشکال مختلف برای نسل‌های جامعه تبیین شود

حجت‌الاسلام ربانی افزود: شما پیشکسوتان و جهادگران معلم ما در راه عزت و افتخار هستید. دفاع مقدس دوره بی‌نظیر و درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی است و خدواند متعال توسط شما، دست دشمنان اسلام و انقلاب را قطع کرد. 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه همگان وظیفه داریم ابعاد مختلف دوران درخشان دفاع مقدس را به خوبی بشناسیم، تصریح کرد: باید در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش کرده و آن را به عنوان یک سرمایه و گنجینه تمام نشدنی حفظ کرده و به اشکال مختلف برای نسل‌های جامعه تبیین کنیم. 

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار