حماسه‌سازی جهادگران در حمایت لجستیکی از رزمندگان در دفاع مقدس

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، ۵۴۰ هزار نفر در قالب گردان‌های مهندسی رزمی ساماندهی و به جبهه‌ها اعزام شدند.
کد خبر: ۶۹۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 26September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «غلامرضا نوری قزلجه» وزیر جهاد کشاوری صبح امروز (پنج‌شنبه) در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: با تشکیل جهاد سازندگی یک تحول عظیمی در کشور آغاز شد تا خرابی‌ها و ویرانی‌های دوران ستم‌شاهی به خصوص در روستا‌ها جبران شود. 

حماسه‌سازی جهادگران در حمایت لجستیکی از رزمندگان در دفاع مقدس

نوری قزلجه با اشاره به حمله دشمنان انقلاب اسلامی به نوکری صدام به کشورمان گفت: پس از شروع جنگ، عزیزان جهادی در کنار ارتش، سپاه و بسیج راهی جبهه شدند و در طول هشت سال دفاع مقدس، ۵۴۰ هزار نیرو در قالب گردان‌های مهندسی رزمی ساماندهی و به جبهه‌ها اعزام شدند.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پادگان حمیدیه، احداث ۵۰ هزار سنگر اجتماعی، احداث پل «بعثت»، پل «خیبر» به طول ۱۴ کیلومتر، احدات پل «قادر» در مناطق صعب‌العبور شمالغرب، احداث جاده در مرداب‌های بهمن‌شیر، احداث هفت هزار کیلومتر خاکریز، احداث ۲۹ هزار سنگر در خط مقدم، نصب ۷۲ دکل و بسیاری خدمات دیگر، از جمله اقدامات جهاد در طول دفاع مقدس بود. 

وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از وظایف پیشکسوتان جهاد، تبیین اقداماتشان در دفاع مقدس برای جوانان است، اظهار کرد: پس از دوران دفاع مقدس رزمندگان دوباره در سنگر‌های تحقیقاتی، علمی آموزشی و عمرانی اقدامات خود را از سر گرفتند.

نوری قزلجه گفت: امروز بنده و همکارانم در جهاد کشاورزی به عنوان ادامه‌دهنده فرهنگ رزمندگان جهادگر در طول هشت سال دفاع مقدس وظایفی برعهده داریم که باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم؛ یکی از وظایف بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان جهاد، ساری و جاری کردن فرهنگ جهاد و ازخودگذشتگی است. 

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار