سرلشکر ایزدی: غزه تابلویی از عاشوراست/ اعتقاد به آموزه‌های ولایت؛ سرمایه دفاع مقدس بود

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: فلسطین و غزه با توجه به اینکه مردم در محاصره به سر می‌برند و از آب، غذا و مایحتاج زندگی محروم هستند باید گفت تابلوی عاشورایی است؛ ۴۱ هزار شهید تقدیم اسلام کردند، اما هنوز ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۹۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 26September 2024

سرلشکر ایزدی: غزه تابلویی از عاشورا/ اعتقاد به آموزه‌های ولایت؛ سرمایه دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارت مشهد امروز (پنجشنبه) در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: فریاد مفارقت و جدایی از دنیا بلند است پس خوشا به حال افرادی همچون شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مالک رحمتی و سایر شهیدان که هدف خود را به خوبی شناختند و به خوبی عمل کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها می‌دانستند؛ بر همین اساس همچنان که حجت برای ما تمام است در این مسیر به حقیقت باید گام برداریم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)  با بیان اینکه به فرموده امیرالمومنین علی علیه‌السلام باب جهاد بر روی همه گشوده است و آحاد جامعه مشمول آن می‌شوند، یادآور شد: در اندیشه انقلاب اسلامی جهاد تنها جنبه نظامی ندارد و عرصه‌های مختلف می‌تواند با جهاد توام باشد.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: در نگاه انقلاب اسلامی ما نمی‌توانیم نسبت به عملکرد خود در پپیشگاه خداوند ریا کنیم. ما برای خدا مجاهدت می‌کنیم. جهاد با نفس، جهادی که در راه خدا جهاد اکبر نام گرفته، جهاد افضل جهاد با دشمن و جهاد کبیر است. شرط پیروزی در این عرصه‌ها این است که رزمندگان دفاع مقدس به آنها توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: زمانی خداوند پیروزی‌ها را به ما ارزانی می‌دارد که هرکجا هستیم با او صادق باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: در دفاع مقدس وقتی خدا صدق ما را دید به دشمنان ذلت و خواری را فرود آورد و پیروزی را نصیب رزمندگان اسلام کرد؛ بر همین اساس اگر در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم صداقت داشته باشیم خداوند نصرت می‌دهد و این حقیقت در آن دوران پرافتخار در فرماندهان شهید تجلی داشت.

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: سرمایه دفاع مقدس که موجب پیروزی رزمندگان در این حماسه شد، اعتماد به امام خمینی (ره) و همچنین ایمان و اعتقاد به آموزه‌های ولایت بود. این باور قلبی از رزمندگان اسلام؛ زاهدان شب و شیران روز ساخته بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، جنگ تنها با رژیم بعث عراق نبود، بیان داشت: مستکبرین عالم بسیج شدند تا نور خدا را خاموش کنند، اما اراده خداوند بر این بود که نور خود را بر انقلاب اسلامی تداوم ببخشد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی پیروز شدیم و خداوند نابودی رژیم بعث را که توسط دشمنان انقلاب اسلامی از صفحه روزگار محو شدند، به ما هدیه داد و امروز شاهد هستیم شیعیان عراق بر این کشور حاکم هستند.

سرلشکر ایزدی ابراز داشت: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را پیش برد و به ملت ایران اسلامی عزت و استحکام بخشید و این اقتدار و پیروزی در سایه صدق نصیب ما شد.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس هم نبرد با باطل ادامه داشت و دارد و در رویاریی با دشمن به پیش رفتیم. نمونه آن مقابله با داعش و جریان تکفیری بود. نظام سلطه با تشکیل داعش به دنبال آن بود تا انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلابی را منکوب کند، اما شهید سلیمانی که در دفاع مقدس و مکتب انقلاب اسلامی پرورش یافته بود پا در میدان جهاد نهاده بود و نگذاشت داعش موفق شود و نقش‌آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی آنها را در منطقه به انزوا کشید.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) یادآور شد: فلسطین و غزه با توجه به اینکه مردم در محاصره به سر می‌برند و از آب، غذا و مایحتاج زندگی محروم هستند باید گفت تابلوی عاشورایی است. ۴۱ هزار شهید تقدیم اسلام کردند، اما هنوز ایستاده‌اند. این انقلاب اسلامی است که بر علیه ظلم و برای عدالت همه را برانگیخته است.

سرلشکر ایزدی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در شرایط خطیری قرار دارد، افزود: حز‌ب‌الله لبنان مستحکم است و اگر هر یک از اعضای حزب‌الله به شهادت برسند برای آن جایگزین دارند. بر اساس نویدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت دادند ان‌شاءالله امت اسلامی، محور مقاومت و جبهه حق پیروز است و خون شهیدان برونسی، کاوه، شوشتری، رئیسی و سایر شهدا به ثمر خواهد نشست و رژیم صهیونیستی و مستکبرین عالم نابود خواهند شد. لازمه تحقق این مهم، آن است که صداقت داشته و مجاهدت کنیم و نسبت به عملیات روانی دشمن مراقب باشیم.

وی تاکید کرد: توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی که بازدارنده است، قدرتمندی جبهه مقاومت و انسجام داخلی سه مولفه قدرت ایران هستند. دشمن در فضای مجازی در داخل جامعه با عوامل نفوذی در تلاش است که به این اقتدار ضربه بزند، اما باید مراقب بود و این توطئه دشمن را خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در پایان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخودار است؛ که در همین راستا باید ضعف‌های داخلی در حوزه‌های مختلف برطرف شوند و با تدبیر، در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها ایستاد و نگذاشت وحدت و امنیت ملی مخدوش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار