مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران: در پایان جنگ از ۱۷ ملیت اسیر گرفته بودیم

کیانی با بیان اینکه دشمنان از نظر اطلاعات، آموزش، لجستیک و .... به رژیم بعث عراق کمک می‌کرد، گفت: در جنگ ما از ۱۷ ملیت اسیر گرفته بودیم.
کد خبر: ۶۹۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 26September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «غلامعباس کیانی» مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران در همایش رزمندگان شاغل در شهرداری تهران و بزرگداشت  هفته دفاع مقدس که در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: مردم ما خوب به یاد دارند دشمنان قسم خورده ما بلافاصله بعد از انقلاب اسلامی شروع به توطئه کردند و بلوک شرق و غرب علیه انقلاب ما حرکت کردند و برای نابودی انقلاب نوپای ما حیله و توطئه‌های مختلفی اجرا کردند. 

مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران: در پایان جنگ از ۱۷ ملیت اسیر گرفته بودیم

کیانی با اشاره به اینکه دشمنان انواع کودتا، تحریم‌ها، تهدید و تفرقه قومی را اجرا کردند اما مردم با هوشیاری آن‌ها را ناامید کردند، گفت: دشمنان پس از ناامیدی جنگ تمام عیار علیه ما آغاز کردند، جنگی که از نظر مدت و کیفیت بی‌سابقه بود و ملت ما تنها و در مقابل دنیای سلطه ایستادگی کرد.

مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه دشمنان از نظر اطلاعات، آموزش، لجستیک و .... به رژیم بعث عراق کمک می‌کرد، افزود: اطلاعات دشمن به‌حدی بود که حتی پلاک ماشین‌هایی که تردد می‌کردند، داشتند.

وی با بیان اینکه در عملیات والفجر ۸ و آزادسازی فاو بچه‌های سپاه و بسیج برای شناسایی با لباس ژاندارمری تردد می‌کردند، خاطرنشان کرد: در جنگ ما از ۱۷ ملیت اسیر داشتیم و تمام امکانات و شیوخ خلیج فارس در اختیار رژیم بعث عراق بود.

کیانی اظهار داشت: زمانی که صدام  اولین توپ را به عنوان شروع جنگ شلیک کرد مصاحبه خود را نیمه تمام گذاشت و گفت ادامه مصاحبه ما هفته بعد در تهران اما زنان، مردان و جوانان این مرز بوم با تمام توان در مقابل این دشمن ایستادگی کردند و دشمن بعثی را شکست دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها