رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

در حساس‌ترین شرایط تاریخ حضور داریم

حجت‌الاسلام «سعیدی» با اشاره به وضعیت کنونی جهان،گفت: ، امروز صحنه نبرد و تقابل بین جبهه حق و باطل می‌بینیم.
کد خبر: ۶۹۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ - 26September 2024

در حساس‌ترین شرایط تاریخ حضور داریمبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عصر امروز (پنج‌شنبه) در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: دنیا در شرایط بسیار متلاطمی قرار دارد، جنگ اوکراین، غزه، حمله رژیم صهیونیستی به حزب‌الله و ورود یمن و عراق در دفاع از مردم مظلوم غزه، نشان از تغییر و جابه‌جایی قدرت است.

وی افزود: جهان تا قبل از مقطع کنونی شاهد دو جابه‌جایی قدرت بود. ابتدا در قرن پانزدهم اروپا بر مرکب قدرت نشست، سپس جنگ جهانی اول و دوم رخداد و باعث شد اروپا ضربه‌ بزرگی بخورد. آمریکا در هر دو جنگ، در نیمه نبرد وارد شد و بدون پرداخت هزینه به پیروزی رسید. قدرت از اروپا به آمریکا منتقل شد و دنیا به دو قطب تبدیل شد، قطب شوروی و قطب آمریکا که با نابود شوروری آمریکا به قدرت مطلق رسید.

سعیدی در ادامه گفت: اما امروز دنیا در حال سومین تغییر قدرت است. دیگر قدرت در آمریکا متمرکز نیست و به شرق انتقال پیدا کرده، تهدیدات گسترش‌یافته و هیچ قدرتی به‌تنهایی نمی‌تواند تهدیدات را برطرف کند. توازن قدرت به‌هم‌ریخته است، یمن در برابر عربستان می‌ایستد و در معادلات جنگ غزه وارد می‌شود. درگذشته اسرائیل هر زمانی که اراده می‌کرد با کشورهای عربی وارد جنگ می‌شد اما اکنون فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی می‌ایستد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، اظهارداشت: دو نوع جابه‌جایی قدرت وجود دارد، اول جابه‌جایی از تک‌قطبی به چندقطبی است و دوم تغییر معادلات قدرت از حاکمیت باطل به حاکمیت حق که ایران در جایگاه دوم ایستاده است. 

وی در خصوص مباحث مهدویت، ادامه داد: از زمان حضرت آدم تاکنون، طرف باطل هر آنچه که در توان داشته انجام داده و شیطان با تمام وجود در میدان بوده، اما اکنون زمینه‌هایی برای ظهور آخرین ذخیره الهی، حضرت مهدی(عج) فراهم‌ شده‌ است.

 سعیدی گفت: اکنون در حساس‌ترین شرایط تاریخ حضور داریم، امروز صحنه نبرد و تقابل را می‌بینیم. اروپا و آمریکا با تمام وجود در کنار اسرائیل قرار دارند تا با مهدویت مبارزه کنند. خدا با وسیله‌های خود جبهه حق را پیروز می‌کند و باید تلاش کنیم که آنچه در توان داریم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها