اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که بر اساس آن، بیش از ۷۰۰ قاری، حافظ، مؤذن و دعاخوان در دو گروه بانوان و آقایان به مرحله کشوری مسابقات رسمی قرآن کشور راه یافته‌اند.
کد خبر: ۶۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 27September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، با پایان یافتن مرحله استانی چهل‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی و مشخص شدن نفرات برتر استان‌ها در رشته‌های مختلف، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این رویداد را اعلام کرد.

بر اساس آنچه اعلام شده است، مجموعاً ۷۱۳ نفر در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی و اذان (ویژه آقایان) به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند.

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن

مرحله کشوری چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود. در مرحله مقدماتی ابتدا راه‌یافتگان به این مرحله با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استانی که به نمایندگی از آن در مسابقات حضور یافته‌اند، اقدام به ضبط تصویری تلاوت خود می‌کنند. 

در ادامه و با فاصله کمتر از یک ماه فایل‌های تصویری ضبط شده در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور یک گروه داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا نفرات برتر این مرحله به فینال مسابقات سراسری قرآن کریم راه یابند.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار