فرمانده نیروی زمینی ارتش:

لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس داشته است

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» گفت: لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس و در حال حاضر نیز در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی را در کشور داشته است.
کد خبر: ۶۹۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 27September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ‌های ۳۸۸ زرهی ایرانشهر، ۲۸۸ زرهی خاش، مرکز آموزش ۰۸، لشکر ۸۸ و تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان بازدید کرد و اظهار داشت: لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس و در حال حاضر نیز در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی را در کشور داشته است.

لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس داشته است

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: در حال حاضر یگان‌هایی از لشکر ۸۸ زرهی در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان مستقر و مشغول مراقبت از مرز‌ها هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: یکی از عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس، عملیات شکست حصر آبادان بود که این عملیات به صورت مشترک و با همدلی و اتحاد همرزمان عزیز در ارتش و سپاه انجام شد که در نهایت به آزاد سازی آبادان عزیز ختم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی نزاجا در زاهدان اشاره و گفت: این بیمارستان از نوع بیمارستان‌های کاملا به روز و قابلیت ارتقاء به تخت‌های بیشتر را نیز دارد، احداث این بیمارستان در بالا بردن ضریب خدمات بهداشتی و درمانی در استان نقش بسزایی دارد و مبنای خدمت‌گزاری به همکاران گرامی نیرو‌های مسلح و مردم شریف استان خواهد بود.

 امیر سرتیپ حیدری در این سفر با حضور در یگان‌های این استان دیدار‌های صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و کارکنان و خانواده‌های پایور داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار