فرمانده ناحیه مقاومت کازرون:

برپایی یادواره شهدا به منزله مقابله با جنگ نرم دشمن است

سرهنگ پاسدار «حیاتی» گفت: از جمله راه‌های مقابله با جنگ نرمی که دشمن به ما تحمیا کرده، تغییر باورها و افکار مردم با برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.
کد خبر: ۶۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ - 27September 2024

برپایی یادواره شهدا به منزله مقابله با جنگ نرم دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسین حیاتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون در یادواره شهدا روستای ایازآباد از بخش مرکزی کازرون که در مسجد حضرت  سید الشهدا (ع) این روستا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما با توکل و توسل به خدا، قرآن  و ولایت از خاک کشور دفاع کرده و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی اظهار داشت: دفاع ما یک دفاع مقدس بود چرا که رزمندگان ما با الگوگیری از مکتب سرخ عاشورا و با فداکاری‌های سیزده ساله‌هایی به نام های فهمیده‌ها، بهنام محمدی‌ها به ثمر نشست.

حیاتی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری جنگ امروز دشمن علیه نظام مقدس ما یک جنگ ترکیبی شامل جنگ فرهنگی، اقتصادی، سایبری و عملیات روانی برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام در ذهن مردم است و از جمله راه‌های مقابله با این جنگ، تغییر باورها و افکار مردم با برگزاری همین یادواره های شهدا است.

فرمانده ناحیه سپاه کازرون گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری می فرماید: به قله نزدیکیم، نباید خسته شویم، باید با تلاش و جهاد و الگوگیری از فرهنگ ایثار وشهادت شهدا، زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشیم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مجتبی شفیعی به روایتگری از شهدا پرداخت و اجرای گروه سرود مالک اشتر و تقدیر ازخانواده‌های شهدای ایاز آباد از دیگر برنامه های اجرایی این یادواره بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار