مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز:

هدف دشمن نابودی ماهیت خانواده با ابزارهای مختلف است

حجت الاسلام «خواجه‌امیری» طراحان عملیات ترکیبی را دزدان محارم بشریت خواند و گفت: امروز طراحان عملیات‌های ترکیبی با ابزارهای مختلف در فضای مجازی و حقیقی در صدد از بین بردن ماهیت خانواده هستند.
کد خبر: ۶۹۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 27September 2024

هدف دشمن نابودی ماهیت خانواده با ابزارهای مختلف استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «یوسف خواجه‌امیری»، در نشستی که به مناسبت هفته دفاع مقدس درجمع کسبه، بازاریان و اصناف شرق شیراز در سالن جلسات سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز برگزار شد به اهمیت و ضرورت شناخت دفاع مقدس در زمان حاضر و فهم این نوع از دفاع نسبت به این عرصه حساس از تاریخ اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در ادامه با توجه به اینکه در هر زمانی دفاع می‌تواند مقدس باشد، خاطرنشان کرد: آن روز میدان نبرد و مواجهه تن به تن با دشمن بعث عراق بود که به لطف الهی ملت ایران، با غیرت و تمام قوا مقابل ابر قدرتهای دنیا ۸ سال ایستادگی نمودند و هزاران نفر جان شیرین خودشان را نثار کردند و نگذاشتند دشمن کور دل ذره ای از این خاک مقدس را تصرف نماید.

وی با مقایسه رزمندگان زمان جنگ زمینی و متفکران جنگ ترکیبی عنوان کرد: امروز هم در ادامه همان نبردها، در شیوه ها و طرق دیگر متفکران جنگ ترکیبی باید نقش آفرین باشند و از کیان و حیثیت جامعه ایرانی دفاع نمایند و نگذارند تا دشمنان طماع با این نبردهای ترکیبی هویت را از جامعه ایرانی سلب نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در ادامه افزود: امروز طراحان عملیات‌های ترکیبی با ابزارهای مختلف در فضای مجازی، رسانه و همچنین فضای حقیقی در صدد از بین بردن ماهیت خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در پایان یادآور شد: در این مقطع حساس باید هوشمندانه عمل نمود و با هوشمندی کامل و دفاع همه جانبه تلاش مضاعف داشته و نگذاریم دشمن به اهداف پلید خود دست یابد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها