یادواره شهدای بخش خیرگو لامرد برگزار شد

یادواره شهدا بخش خیرگو در راستای اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان لامرد‌ برگزار گردید.
کد خبر: ۶۹۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 27September 2024

یادواره شهدای بخش خیرگو برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس یادواره شهدا بخش خیرگو در راستای اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان لامرد‌ برگزار گردید.

این مراسم با تشییع نمادین شهدای گمنام شروع شد، سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد سرهنگ گله داریان، ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین اظهار کرد: هدف شهدا از رفتن به جنگ حفظ نظام و انقلاب و اسلام بود و هدف والای دیگر آنها رساندن این نظام به دست با کفایت امام زمان (عج) بوده است و باید این مسیر را حفظ کرد.

وی همچنین با اشاره به برنامه اجلاسیه بزرگ شهدا در لامرد از مردم برای حضور پر رنگ در این رویداد بزرگ دعوت نمود.

در ادامه این آئین، حجت الاسلام حاجی زاده نماینده سابق ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: ایران در زمان طاغوت، ژاندارم آمریکا بود که بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تمام آمال و آرزوهای آمریکا از بین رفت.

وی افزود: آمریکا دشمن پیشرفت ایران بود، لذا با صدام برنامه ریزی کردند برای اینکه در مقابل ایران بایستند، کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای خلیج فارس، همه در کنار یکدیگر با عاملیت صدام، جنگ را بر علیه ایران آغاز کردند اما به آنچه برنامه ریزی کرده بودند دست نیافتند.

حاجی زاده با اشاره به نقش صبر و استقامت رزمندگان اسلام در پیروزی‌ها در ادامه بیان داشت: این یادواره شهدا از ناحیه خداوند است که نماد هیجان و استقامت و معنویت و همچنین قدر دانستن رزمندگان و یاد شهدا می باشد.

وی بیان کرد: عمل به وصیت نامه شهداء و تبعیت از ولایت فقیه و اقامه نماز و احیاء امر به معروف و نهي از منکر و توجه به حجاب و عفاف و مسائل شرعی و دینی خواست شهدا از ما است که باید با جان و دل دنبال کرد.

وی افزود: مطالبه شهدا این است که جوانان از سطحی نگری دور شوند، به عبارت دیگر جلوگیری از تخریب ذهنیت آنها و کم اهمیت شدن قبح گناه است و باید وصیت شهدا در مدارس تدریس شود و این یاد شهدا است.

وی ادامه داد: شهدا مردانی عملگرا بودند. لذا مسئولین باید اهل عمل باشند همانطور که شهدا عملگرا بودند و صادقانه وارد معامله با خدای خود شدند ما هم اینگونه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها