نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

نابودی اسرائیل غاصب در دستان جبهه مقاومت و ایران اسلامی

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: جبهه مقاومت و ام القرای مقاومت، ایران اسلامی به همین زودی‌ها زمینه نابودی اسرائیل غاصب را به‌گونه‌ای که از روی کره زمین محو شود فراهم خواهند کرد
کد خبر: ۶۹۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 27September 2024

نابودی اسرائیل غاصب در دستان جبهه مقاومت و ایران اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران با تأکید و توصیه به تقوای الهی، و بیان اینکه اگر تقوا باشد میل و رغبت انسان به خدا و آخرت بیشتر می‌شود، اظهار داشت: انسان بی‌تقوا نزدیک و حقیرنگر است، انسان باتقوا زاهد می‌شود نه به معنای بی‌میل و رغبت شدن، میل را نمی‌توان حذف کرد، فقط باید به آخرت تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن روز سالمندان، افزود: انسان نباید، پدر و مادر یا پدربزرگ یا مادربزرگ سالمند را بیازارد، برخی از سالمندان ما واقعا اذیت می‌شوند باید لااقل هفته‌ای یک بار فرزندان خودشان را ببینند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به تاکید پیامبر اکرم (ص) در رابطه با بالا بودن مقام پدر و مادر، ادامه داد: هر که والدین خود را بیازارد، من را اذیت کرده و هرکه مرا اذیت کند، خدا را اذیت کرده و ملعون است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامی‌داشت یاد و نام سرداران شاخص مازندران، بیان کرد: روز نخبگان از مناسبت‌های دیگر هفته است، نخبگان موتور پیشران جامعه هستند، وجودشان هم می‌تواند فرصت و هم تهدید باشد، هم خدا و هم شیطان مشتری آنهاست، پس حواسشان باید جمع باشد چرا که در معرض لغزش قرار دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در عین اینکه نخبگان دلسوز و ایثارگر و صادق داشتیم، همچون حسن باقری‌ها و بچه‌های ۱۴ الی ۱۵ ساله که فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند، کشورمان در صد الی دویست سال اخیر به‌وسیله نخبگان سیاسی خائن هم ضربه‌های بدی را به‌واسطه هم‌دستی با خارجی‌ها خورده است.

این مسئول به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به سه نکته از آن اشاره می‌کنم؛ یکی اینکه علت خصومت دشمنان با انقلاب اسلامی جاذبه‌های انقلاب اسلامی است، حرف نو و پیام نویی که در این دنیای منهای خدا جمهوری اسلامی آورده دوم اینکه از دفاع مقدس باید هم گزارش توصیفی و هم تبیینی داشته باشیم که گزارش تبیینی روح و باطن دفاع مقدس است و ما باید اینها را تشریح کنیم، نکته سوم هشدار نسبت به نفوذ پرچم فرهنگی غرب بود که به همه نهاد‌های فرهنگی هشدار دادند نباید به پادو‌های فرهنگی جریان غرب فرصت دهند لذا جامعه و مسئولان انقلابی باید حواسشان جمع باشد.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌های غاصب در یک سال و به خصوص چند روز گذشته جنایت پشت جنایت داشتند، به‌خصوص با منفجر کردن وسایل ارتباطی در لبنان چهار هزار انسان بیگناه را مجروح و تعدادی را به شهادت رساندند، بعد از آن هم بمبارانی که در یک لحظه حدود ۷۰۰ نفر شهید و دو هزار نفر مجروح شدند که یک کشتار دسته‌جمعی است. واقعا اینها جنایت است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که حمایت خودمان را از مظلومان لبنان، غزه و فلسطین اعلام کنیم و جنایات‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم، گرچه کشور‌ها و دولت‌های اسلامی یا سکوت و یا حمایت‌های غیرعلنی خود در حال حمایت از ظالمان هستند، اما باید بدانند که حوزه و جبهه مقاومت و ام القرای مقاومت، ایران اسلامی و این ملت بزرگوار با مقاومت و مبارزه‌شان به همین زودی‌ها زمینه نابودی اسرائیل غاصب را به‌گونه‌ای که از روی کره زمین محو شود فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها