قالیباف: آمریکا ریشه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه گرفتاری‌های جهان اسلام، عقب‌ماندگی، جنایات‌ها، ناامنی‌ها به خاطر این غده سرطانی و رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی است، که بدون شک بدون حمایت آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و همه چیز ریشه در آمریکا دارد.
کد خبر: ۶۹۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 27September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره سردار شهید محمدباقر صادق‌جوادی و ۴۱ شهید روستای ازغد که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: همه شهدا ذیل فرهنگ و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام هستند که با نان حلال در محضر اسلام و قرآن تربیت شده، اینگونه می‌ایستند و می‌جنگندند و افتخارآفرینی می‌کنند.

قالیباف: آمریکا ریشه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان است

وی تاکید کرد: بعضی از شهدا کم‌نظیر هستند، بواسطه نقشی که در دفاع مقدس داشته‌اند، مثل شهید صادق‌جوادی که از روستای ازغد تربیت شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل یک مرد مجاهد الهی تیزبین و باهوش و از هر جهت آینده‌نگر بودند و یک نگاه پیامبرگونه داشتند، و از سال ۱۳۴۲ مبارزه با رژیم شاهنشاهی را آغاز کردند.

قالیباف ادامه داد: آنجا هم خطاب امام خمینی (ره) به شاه این بود که ما تو را نصیحت می‌کنیم، ما نمی‌خواهیم که تو نوکر آمریکا و اسرائیل باشی و حدود ۶۶ سال قبل وقتی که هنوز چند سالی از عمر ننگین رژیم کودک‌کش صهیونیستی نگذشته بود امام اعلام کردند که همه بدبختی‌های ما و جهان اسلام از این‌ رژیم جعلی است.

وی تصریح کرد: امروز می‌بینم که همه گرفتاری‌های جهان اسلام، عقب‌ماندگی، جنایات‌ها، ناامنی‌ها به خاطر این غده سرطانی و رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی است، که بدون شک بدون حمایت آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و همه چیز ریشه در آمریکا دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این حقایق را برای جوانان عزیز می‌گویم تاریخ را نگاه کنید، نوع نگاه و تحلیل بعضی‌ها اشکال دارد، آن‌ها تصور می‌کنند که ایران است که دائم با آمریکا دشمنی می‌کند.

قالیباف یادآور شد: اگر تاریخ یکصد سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را بررسی کنید متوجه خواهید شد که آمریکا به مردم ایران همیشه نگاه سلطه داشته است. در روند ملی شدن صنعت نفت، جنگ تحمیلی و حتی در همین اواخر موضوعی که در حوزه برجام پیش آمد، ببینید که چه کسی از برجام خارج شد و چه کسی برجام را پاره کرد.

وی ابراز داشت: در آستانه سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی هستیم امروز مجاهدان فلسطینی اینگونه دشمن را غافلگیر می‌کنند و اینگونه حیثیت رژیم صهیونیستی و دکترین نظامی آن را بر هم می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار