فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

حقایق دفاع مقدس نباید فراموش شود

سردار نظری گفت: حقایق دفاع مقدس نباید فراموش شود وگرنه دشمن به دنبال جایگزینی روایت‌های غلط و سبک زندگی غربی می باشد.
کد خبر: ۶۹۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ - 27September 2024

حقایق دفاع مقدس نباید فراموش شود

سردار «محمد علی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان فاریاب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا بیان کرد:حقایق دفاع مقدس نباید فراموش شود وگرنه دشمن به دنبال جایگزینی روایت‌های غلط و سبک زندگی غربی می باشد.

وی افزود: بعد از انقلاب چرا جنگ تحمیلی را بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند چون مشاهده کردند که اقشار مختلف مردم حامی انقلاب هستند و این انقلاب روز به روز پیشرفت می‌کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای است که بخشی از این گنجینه خانواده‌های شهدا و بازماندگان دفاع مقدس و بخش اعظم آن شهدا و پیشکسوتان هستندافزود: ما باید از این گنجینه بزرگ به حد اعلا استفاده کنیم خصوصاً در این روزهایی که دشمن روایت غلط را به خورد نسل جوان می‌دهد وظیفه پیشکسوتان این است که رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را تبیین کند.

وی افزود: این روزها دشمن در فضای مجازی جریان دفاع مقدس را با ایجاد شبهه به حاشیه می‌برد ما با تبیین درست نباید بگذاریم که موفق شوند و نسل جوان ما را شست‌و‌شوی مغزی بدهند.

سردار نظری گفت: دفاع همه جانبه ما راهبردی شد که دشمن نه تنها نتوانست ما را شکست دهد، بلکه ما با دستاوردهای بزرگی که پیدا کردیم، توانستیم انقلاب را تثبیت کنیم و به مرحله‌ای رسیدیم که انقلاب را توسعه دادیم.وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها حدود ۸۰ سال است کودک‌کشی می‌کنند و حالا در حالی بحث کشته شدن کودکان را مطرح می‌کنند که عملیات حماس هدفمند بود و به نیرو‌های نظامی زدند و قدرت پوشالی صهیونیست‌ها در منطقه را شکستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین شکست صهیونیست‌ها در اطلاعات را مورد اشاره قرار داد و افزود: رژیم صهیونیستی همواره خود را در اطلاعات برتر می‌دانست، اما در بغل گوش‌شان از زمین و هوا به مناطق آن‌ها وارد شدند و تلفات گرفتند و موساد شکست خورد.

سردار نظری با یادآوری اقدامات وحشیانه و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه اظهار کرد: در جهادتبیین، ذکر رشادت‌های رزمندگان و شهدا بهترین مهمترین وظیفه ماست که باید به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها